سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استفاده از فضای مجازی بدون آگاهی می‌تواند آسیب زا باشد

استاندار البرز گفت: گسترش دسترسی‌ها به فضای مجازی و هوش مصنوعی گاهی دانش آموزان را بی دفاع و بدون آگاهی به سمت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی می‌برد.

مجتبی عبداللهی در مراسم گرامیداشت هفته پیوند اولیا و مربیان و تقدیر از انجمن‌های برتر کشوری و استانی که روز یکشنبه ۲۹ مهرماه ۱۴۰۳ در سالن اجتماعات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد، با بیان اینکه انجمن اولیا و مربیان در حوزه‌های اجرایی مدارس فعالیت پررنگ‌تری دارند، گفت: بی شک پیگیری‌های جدی این انجمن بسیاری از نیاز‌ها را در مدارس احصا و برطرف می‌کند.
 
وی ادامه داد: ضرورت دارد انجمن اولیا و مربیان با توجه به ارتباط سازنده‌ای که از این طریق بین مدرسه و خانواده‌ها شکل گرفته در راستای مسائل پرورشی و تربیتی دانش آموزان نیز با جدیت بیشتری وارد عمل شود.
 
عبداللهی گفت: گسترش دسترسی‌ها به فضای مجازی و هوش مصنوعی، گاهی دانش آموزان را بی دفاع و بدون آگاهی به سمت مشکلات و آسیب‌های اجتماعی می‌برد.
 
وی افزود: اولیا و مربیان باید هوشیار باشند و با اشراف به گستره تهاجم‌ها و آسیب‌های دنیای کنونی، دانش آموزان را آموزش دهند و کنترل و نظارت کنند.
 
استاندار البرز گفت: آموزش و پرورش باید از خانه تا مدرسه و از مدرسه تا خانه تداوم و استمرار داشته باشد چرا که در این رابطه با توجه به اهمیت پرورش و تربیت دانش آموزان مرزبندی و پایان ندارد.
 
وی با اشاره به تعاریف جدید اشتغال در دنیای امروز، افزود: معلمان و اولیا باید استعداد‌های دانش آموزان و شغل‌های دنیای امروز را بشناسند و آینده شغلی آنها را از هم اکنون برنامه ریزی کنند.
 
عبداللهی گفت: دانش آموزان باید به مهارت‌های مختلف مجهز شوند تا بتوانند در آینده به اشتغال پایدار دست یابند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.