سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۲۲ هزار قلم بلوریجات قاچاق در جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۲۲ هزار قلم بلوریجات قاچاق خبرداد.

سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری درباره کشف محموله قاچاق گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف دستگاه کامیون حامل بلوریجات قاچاق در محدوده جاده قدیم قم شدند.

وی گفت: در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی پیش‌دستانه محرز گردید یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق تحت پوشش بار قانونی از شهر رامشیر به سمت تهران در حرکت است که در جاده قدیم قم، بعد از خیابان قدمی رویت شد و مأمورین این پلیس خودروی مذکور را متوقف کردند. 

سرهنگ افشاری افزود: در بررسی اولیه مشخص گردید که اقدام به جاسازی و اختفاء کالا‌ها تحت پوشش ضایعات پلاستیکی نموده و با یک فقره بارنامه غیر اقدام به حمل مقادیری کالا نموده است در حالی است که پس از بازدید گردید بار خارجی و بارنامه، اسناد و مدارک گمرکی ساختگی است. 

این مقام انتظامی افزود: کالا‌های کشف شده شامل تعداد ۲۲۰۷۶ قلم بلوریجات بوده که پرونده‌ای در خصوص تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی گردید.

این مقام پلیسی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۲ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.