سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جلسه هم‌اندیشی مدرسان دوره‌های مربیگری هیات فوتبال مازندران

مدرسان دوره‌های مربیگری هیات فوتبال مازندران، در جلسه هم‌اندیشی شرکت کردند.

جلسه هم‌اندیشی مدرسان دوره‌های مربیگری هیات فوتبال مازندران با حضور رحیم درزی خلردی، رئیس هیات فوتبال مازندران، معین دلاوری، سرپرست کمیته آموزش هیات فوتبال استان و جمعی از مدرسان مازندران در ساختمان هیات فوتبال مازندران و برگزار شد و نقاط ضعف و قوت دوره‌های آموزشی هیات فوتبال مورد بررسی قرار گرفت.

این جلسه  با گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمود سورتیجی، رئیس فقید کمیته آموزش فوتبال مازندران و چهره دوست‌داشتنی فوتبال کشور آغاز شد.

همچنین، برای اولین بار در کشور، لباس یک دست توسط کمیته آموزش هیات فوتبال استان مازندران تهیه و به مدرسان دوره‌ها اهدا شد تا از این پس، مدرسان با ظاهر یکپارچه و منظم در دوره‌های آموزشی حضور پیدا کنند.

رحیم درزی خلردی، رئیس هیات فوتبال مازندران، در این جلسه با تأکید بر اهمیت آموزش در فوتبال استان ،گفت: برگزاری کلاس‌های آموزشی باکیفیت، یکی از اهداف مهم هیات فوتبال مازندران است و ما تلاش داریم با کمک شما عزیزان، به این هدف دست پیدا کنیم و کلاس‌های آموزشی را با بالاترین سطح فنی و کیفی برگزار کنیم.

او همچنین از تلاش‌های مدرسان هیات فوتبال مازندران قدردانی کرد و افزود: امیدواریم با یاری شما عزیزان که نسل آینده مربیان استان را تربیت خواهید کرد، شاهد بهترین اتفاقات در فوتبال مازندران باشیم.

در ادامه نیز مدرسان هیات فوتبال مازندران به همراه ریاست هیات و جمعی از مسئولان از پروژه ساختمان جدید هیات فوتبال مازندران خانه فوتبال مازندران بازدید کردند و از روند اجرایی این پروژه مطلع شدند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.