سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح طرح ملی دانش آموزی «داناب» در همدان

۳۲ هزار دانش آموز همدانی در قالب طرح «داناب» نجات آب با مسائل مربوط به حوزه آب استان آشنا می‌شوند.

مدیرعامل آب منطقه‌ای استان همدان گفت: یکی از راهکار‌های مدیریت مصرف آب، اطلاع رسانی، آموزش و فرهنگ سازی است که آموزش و فرهنگ سازی نوعی سرمایه گذاری برای آیندگان محسوب می‌شود.

رضا اخلاص‌مند گفت: به طور قطع مدیریت آب در آینده نه چندان دور در دست دانش آموزان امروز قرار خواهد گرفت و با آموزش و فرهنگ سازی می‌توان حساسیت امروز منابع آبی را به دانش آموزان انتقال داد.

او با بیان اینکه این طرح همه ساله در سراسر کشور و همینطور همدان اجرا شده است، گفت: امسال در قالب طرح دانش آموزی نجات آب «داناب» دانش آموز همدانی، با این طرح و لزوم مدیریت مصرف آب آشنا خواهند شد.

اخلاص‌مند با اشاره به اینکه این طرح با همکاری آموزش و پرورش استان همدان به عنوان مجری و جهاد دانشگاهی واحد همدان به عنوان مشاور اجرا خواهد شد، گفت: طرح دانش آموزی نجات آب در ۱۹ منطقه آموزش و پرورش و مدرسه اجرا می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان با بیان اینکه با اجرای این طرح‌ها، رابطین مناطق از سوی کارشناسان حوزه آب آموزش دیده و آموزش‌ها را به دانش آموزان منتقل خواهند کرد، گفت: اهمیت آب و چرخه آن در زمین، مصارف و منابع آب، تأسیسات آن، اهمیت حفاظت‌های کمی و کیفی و یا شرایط اجتماعی که بحران آب ممکن است ایجاد کند را از جمله مباحث آموزش‌های برنامه‌ریزی شده برای معلمان و دانش آموزان است.

برچسب ها: صرفه جویی اب ، داناب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.