سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قدردانی استاندار خراسان جنوبی از رسانه ملی و شبکه خاوران در پوشش رسانه‌ای حادثه معدن طبس

استاندار خراسان جنوبی از دکتر جبلی رئیس سازمان صدا و سیما در اطلاع رسانی مطلوب، حضور مستمر و تلاش شبانه روزی همکاران رسانه ملی و شبکه خاوران برای تعامل فعالانه با ستاد مدیریت بحران استان پس از رخداد انفجار در معدن طبس قدردانی کرد.

متن پیام استاندار خراسان جنوبی به شرح  ذیل است:

برادر ارجمند جناب آقای دکتر جبلی

رئیس محترم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران 

با سلام 

فرصت مبارک خدمت در نظام مقدس جمهوری اسلامی توفیق الهی نعمتی سترگ و میراثی ماندگار است که از امام راحل عظیم الشأن و شهدای والا مقام به یادگار مانده است شکر این نعمت بی‌بدیل در خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم است بی‌شک دستیابی به اهداف بزرگ جز در سایه توکل به الطاف الهی و همدلی و مشارکت مجموعه همکاران و خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی میسر نمی‌شود.

بدین وسیله وظیفه خود می‌دانم از جدیت و تلاش شبانه روزی جنابعالی و همکاران رسانه ملی و صدا و سیمای مرکز خراسان جنوبی (شبکه خاوران) در جهت تعامل فعالانه با ستاد مدیریت بحران استان به ویژه حضور مستمر و مدیریت اخبار و اطلاع رسانی مطلوب و در صحنه حادثه ناگوار انفجار معدن زغال سنگ معدن جوی طبس صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.

توفیق روز افزون جنابعالی و همه خدمتگزاران صدیق نظام جمهوری اسلامی ایران را ذیل ولایت حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تحت زعامت ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (دام برکاته) از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.