سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ایلان ماسک: اگر ترامپ انتخاب نشود، آمریکا یک دولت حزبی خواهد شد

ایلان ماسک در خصوص تک حزبی شدن دولت آمریکا در صورت انتخاب کامالا هریس هشدار داد.

ایلان ماسک میلیاردر آمریکایی که بار‌ها حمایت خود را از دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوری خواه اعلام کرده است هشدار داد که اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا در ماه نوامبر انتخاب نشود، ایالات متحده به یک "دولت تک حزبی" تبدیل خواهد شد.

ماسک در کمپین حمایت از ترامپ در هریسبورگ پنسیلوانیا گفت که دموکرات‌ها هزاران مهاجر غیرقانونی را به ایالت‌های چرخشی می‌آورند.

او همچنین ادعا کرد که دولت احتمالی هریس، اسکان مهاجران را در ایالت‌های چرخشی"قانونی" می‌کند و آنها را برای همیشه آبی (رنگ دموکرات ها) می‌کند. ماسک هشدار داد: «و پس از آن ما دموکراسی نداریم، ما یک دولت تک حزبی خواهیم بود.» مدیر عامل تسلا این انتخابات را «آخرین فرصت» برای جلوگیری از چنین نتیجه‌ای توصیف کرد.

ماسک: در دولت کامالا شاهد سانسور زیادی خواهیم بود

ایلان ماسک مدعی شد که اگر نامزد دموکرات در ماه نوامبر انتخاب شود، ایالات متحده تحت رژیم کامالا [هریس]شاهد سانسور زیادی خواهد بود.

ماسک در زمان مبارزات انتخاباتی برای دونالد ترامپ تاکید کرد که هریس فقط یک عروسک خیمه شب بازی است و دموکرات‌ها را به دلیل وادار کردن بایدن به کنار گذاشتن نامزدی ریاست جمهوری برای دور دوم ریاست جمهوری مورد انتقاد قرار داد. 

مترجم: پورکند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ترامپ ثابت کرد و نشان داد که تهدیدی برای منطقه و جهان بوده است.
۱۲:۳۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
ترامپ ثابت کرد و نشان داد که تهدیدی برای منطقه و جهان بوده است.