سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲۰۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر

استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲۰۰ پروژه عمرانی طی سه سال در استان بوشهر خبر داد.

احمد محمدی‌زاده در نشست مسئولان حوزه عمرانی استان بوشهر اظهار داشت: در سه سال اخیر در راستای خدمت‌رسانی به مردم به صورت شبانه‌روزی فعالیت کردیم و برای جلب رضایت خاطر مردم از هیچ تلاشی فروگذار نکردیم.

وی افزود: در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، فرهنگی، ورزشی، اجتماعی، آموزشی و درمان و ... اقدامات ماندگاری صورت گرفت و امیدوارم این روند تداوم یابد. 

استاندار بوشهر از افتتاح و کلنگ‌زنی ۷۲۰۰ پروژه عمرانی در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: این تعداد پروژه طی سه سال انجام شده که شامل افتتاح ۵۵۷۶ پروژه و کلنگ‌زنی ۱۶۷۳ طرح بوده است.

محمدی زاده ارزش این پروژه‌ها را ۷۰۳ هزار میلیارد ریال برشمرد و گفت: ۴۲۷ هزار میلیارد ریال پروژه افتتاح و ۲۷۶ هزار میلیارد ریال نیز پروژه کلنگ‌زنی شده است.

وی افزود: در هفته دولت و دهه فجر ۱۴۰۰، ۹۵۲ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۳۲ هزار میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

استاندار بوشهر ابراز کرد: در هفته دولت و دهه فجر ۱۴۰۱ نیز مجموعا بیش از ۱۵۰۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۲۱۹ هزار میلیارد ریال، افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

محمدی زاده گفت: در هفته دولت و دهه فجر ۱۴۰۲ نیز مجموعا ۲۸۶۰ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۷۶ هزار میلیارد ریال در استان بوشهر، افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

وی یادآور شد: در هفته دولت امسال نیز ۱۸۹۸ پروژه عمرانی با سرمایه‌گذاری ۷۶ هزار میلیارد ریال افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان یک لحظه نیز متوقف نمی‌شود و اکنون شاهد اجرای طرح‌های شاخص و مهمی در بخش‌های مختلف هستیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.