سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

موافقت نمایندگان با ارجاع طرح اصلاح قانون انتخابات شوراها به کمیسیون مربوطه

با نظر نمایندگان مجلس طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها برای بررسی بیشتر به کمیسیون شورا‌ها ارجاع شد.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی سخنگوی هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (۲۹ مهر) در جریان ادامه بررسی جزئیات طرح اصلاح موادی از قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شورا‌های اسلامی کشور در تذکری گفت: طبق ماده ۹۷ آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی مهلت بررسی طرح‌ها و لوایح ۶ جلسه است و اگر بیش از ۶ جلسه طول کشید باید مجلس هر روز تا زمان اتمام آن طرح یا لایحه جلسه تشکیل دهد.

وی ادامه داد: در این شرایط یا باید رئیس مجلس شورای اسلامی از اختیارات خود استفاده کرده و طرح را به کمیسیون ارجاع دهد یا این‌که جلسات هر روز با اتمام بررسی برگزار شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی با وارد دانستن این تذکر گفت: با توجه به تعدد پیشنهادات در طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها و طبق ماده ۱۵۲ آیین نامه می‌توان این طرح را به کمیسیون ارجاع داد منتها ارجاع به کمیسیون را به رای مجلس شورای اسلامی می‌گذارم.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع طرح اصلاح قانون انتخابات شورا‌ها به کمیسیون شورا‌ها موافقت کردند که بعد از آن رئیس مجلس شورای اسلامی گفت که کمیسیون شورا‌ها مکلف است ظرف یک هفته پیشنهادات را بررسی کرده و گزارش آن را به صحن علنی ارجاع دهد تا یکشنبه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار گیرد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
۱۰:۲۹۲۹ مهر ۱۴۰۳
چندین بار مسئولان امر و هم نمایندگان مجلس اعلام کردند که همسان‌‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی به صورت علی‌الحساب واریز می‌شود ولی متأسفانه امروز یکشنبه 29 مهر 1403 هست در عمل اقدامی صورت نگرفت! چرا؟
امروز یکشنبه 29 مهر 1403 هست که از وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه خبر؟
امروز یکشنبه 29 مهر 1403 هست تاخیر همسان سازی حقوق صدای بازنشستگان تامین اجتماعی را درآورد
امیدواریم هرچه زودتر شاهد اجرایی‌شدن همسان‌سازی حقوق باشیم