سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش حجم آبرسانی سیار در خراسان جنوبی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست سال حجم آبرسانی سیار نسبت به مدت مشابه پارسال ۶ درصد افزایش یافته است.

دوستی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی گفت: در ۶ ماهه نخست سال ۱۲۲ میلیون لیتر آب برای روستائیان خراسان جنوبی با اعتبار ۱۰۸ میلیارد ریال ارسال شده است.

او افزود: ۴۵۳ روستا فاقد تأسیسات آب پایدار در استان داریم که در ۶ ماهه نخست سال آب این روستا‌ها با تانکر تأمین شده است.

دوستی با بیان اینکه تاکنون ۳۵ میلیارد ریال دیون به پیمانکاران و تعمیرگاه‌های استان در زمینه آبرسانی سیار برای شرکت ایجاد شده است، اظهار کرد: امسال هم ۱۶۰ میلیارد ریال اعتبار برای آبرسانی سیار مصوب شده که تخصیص اعتباری تاکنون نداشته‌ایم.


بیشتر بخوانید


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان جنوبی عنوان کرد: ۳۲ دستگاه تانکر آبرسان به صورت مداوم خدمات آبرسانی سیار را انجام می‌دهند، البته با یاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان که در زمان پیک مصرف آب به دلیل ایام محرم به کمک این شرکت آمده‌اند، تأمین آب مورد نیاز روستائیان در تابستان صورت گرفته است.

او بیان کرد: در ۶ ماهه نخست سال ۱۰ هزار و ۲۲۷ سرویس به حجم ۱۲۲ هزار و ۸۳۶ مترمکعب به روستا‌های استان ارسال شد و در تابستان تمام تلاش خود را بکار گرفته‌ایم که روستائیان کمترین دغدغه را در زمینه تأمین آب مورد نیاز خود داشته باشند.

دوستی با اشاره به مشکلات حوزه آبرسانی سیار خراسان جنوبی، تصریح کرد: فرسودگی ناوگان آبرسانی، هزینه بالای تعمیرات و قطعات مورد نیاز تانکرها، کمبود اعتبارات و تخصیص نیافتن به موقع آن، نامناسب بودن جاده‌های روستایی برای تردد تانکرها، پراکندگی روستاها، کمبود جایگاه‌های عرضه سوخت در برخی شهرستان‌ها، تخصیص نیافتن سهمیه کافی سوخت به تانکر‌ها و کمبود رانندگان ماهر از مهمترین مشکلات ما در زمینه آبرسانی سیار است.

منبع: ایرنا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.