سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دادستانی تهران علیه محمود فکری اعلام جرم کرد/ ادامه تحقیقات در مورد پرونده پرداخت رشوه علیرضا بیرانوند

در پی اظهارات محمود فکری سرمربی باشگاه مس شهربابک، دادستانی تهران هفته گذشته علیه وی اعلام جرم کرده است.

 در پی اظهارات بدون مستند برخی از چهره‌های ورزشی در مجامع خبری، دادستانی تهران به موضوع ورود کرده و در حال انجام تحقیقات در رابطه با ادعا‌های مطرح شده از سوی این افراد است.

در همین راستا و در پی اظهارات محمود فکری سرمربی باشگاه فوتبال مس شهر بابک کرمان در رابطه با انتخاب سرمربی در باشگاه استقلال، دادستانی تهران هفته گذشته علیه وی اعلام جرم کرد.

همچنین در پی شکایت باشگاه پرسپولیس و اعضای وقت هیئت مدیره این باشگاه از علیرضا بیرانوند به اتهام افترا و نشر اکاذیب و ادعای پرداخت رشوه، تحقیقات در مورد این پرونده در دادسرای تهران آغاز شده و در حال انجام است.

گفتنی است؛ پس از پایان بازی تیم‌های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان، علیرضا بیرانوند بازیکن سابق تیم پرسپولیس و بازیکن فعلی تیم تراکتورسازی تبریز با حضور در جمع خبرنگاران ادعا‌هایی را در مورد برخی از اعضای وقت هیئت مدیره تیم پرسپولیس مطرح کرد.

بعد از مطرح شدن این ادعاها، باشگاه پرسپولیس و اعضای هیئت مدیره این باشگاه اقدام به شکایت از علیرضا بیرانوند کردند که پرونده به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۴:۲۸ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
باید به تمام تهام ها و افترهایی که دو تیم لوس و ننر فدارسیون به اشخاص و تیمهای دیگر وارد کرده هم رسیدگی شود
ناشناس
۱۳:۳۶ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
چرا پول شیرینی رو رشوه میگویید؟
ناشناس
۱۲:۲۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
از نام تراکتور نترسید
تراکتور درست است...
حالا فهمیدید چرا میگیم پیروزی...
سلام برحسین شهید
۱۱:۱۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
دراین فوتبال روبایدتخته کنندطرف وقتی توصداوسیمای ملی درحضورآن همه بیننده عنوان میکنی فلان شخص این مبلغ رورشوه گرفته وکمیته انضباطی میادیک جلسه محروم میکنی واین یک جلسه عذرخواهی کردبخشیده میشی واقعآبرای این فوتبال متاسفهم
علی
۱۲:۵۳ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
باید موضوع، حقیقت یابی شود،اگر صحت داشت،سیستم پاکسازی شود،اگر واقعا صحت نداشت باید اطلاع رسانی شود و فرد اتهام زننده مجازات،به هرحال فوتبال کثیف نمی خواهیم،سپ بلاتر رءیس سابق فیفا هم که باشی با
رشوه بایست از فوتبال رانده شوی.
ناشناس
۱۰:۰۲ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
محمود فکری مگه اسم کسی برده ؟ بعدا گفته این کار نکنید ،نگفته همچین شخصیتی بزارید که حالا خوبه میگه نزارید ، شاکی خصوصی هم نداره ،اصلا یه چیز مسخره ایه یه وکیل خوب بگیر
علی
۱۲:۲۵ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
اسم نبرده، ولی در مظان اتهام هم، فقط یک نفر را قرار داده.
ناشناس
۱۴:۱۱ ۲۹ مهر ۱۴۰۳
ای بابا این همه چرت و پرتی تو فضای سیاسی و.. گفته میشه بدتر از این قوه قضا زورش به فکری می رسه. برو فکری جان یه تعهد بده برو دنبال زندگیت. قوه قضاییه مهربان است.