سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یاسوج شهر بدون پارکینگ/ وقتی خیابان های شهر پارکینگ عمومی می شود

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نبود وجود زیرساخت‌های شهری و پارکینگ مهمترین علت ترافیک شهر یاسوج است.

سرهنگ جابر پیوست در نشست ستاد راهبری تصادفات استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ۱۶۰ هزار خودرو در شهر یاسوج پلاک گذاری شد گفت:همچنین ۷۰۰۰ گواهینامه صادر و ۱۱۸ هزار خودرو تعویض پلاک شد.
 
سرهنگ پیوست با بیان اینکه تاکنون هیچ کدام از مصوبات شورای ترافیک استان اجرایی نشد گفت: یاسوج تنها مرکز استانی است در سطح کشور که پایش تصویری ندارد. .
 
وی ادامه داد: پل چهارم هیچ استفاده‌ای ندارد، پل سوم نیمه تمام مانده و تنها یک خط آن در حال استفاده است که بار ترافیک هر سه پل در اکبرآباد منجر به ترافیک سنگین می‌شود.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: شهر یاسوج با مشکل پارکینگ عمومی مواجه است پارکینگ‌های طبقاتی روبروی سینمای قدیم در زمینه‌های مرکزی شهر قرار بود ساخته شود، ولی فقط چهار متر خاکبرداری و محصور شد. 
 
سرهنگ پیوست تاکید کرد: حذف پارکینگ ساختمان‌های مسکونی و اداری از دیگر مشکلات شهری شهری یاسوج است، عنوان کرد: میادین انقلاب، مقاومت و جهاد یاسوج نیاز به ساماندهی دارند. 
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمعه بازار یاسوج نمای زشت در ورودی شهر یاسوج دارد و دستفروشان خیابان‌های اصلی اطراف این خیابان را به تصرف خود درآوردند به طوری که یک خودرو به سختی تردد می‌کند. 
 
وی اضافه کرد: خیابان‌های بیشتر شهر‌های استان کهگیلویه و بویراحمد بدون خط کشی، تابلو و علائم افقی و عمودی است.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.