سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حمایت ناشران ایرانی از ناشران فلسطینی

قائم مقام ناشران انقلاب اسلامی گفت: از ناشران ایرانی دعوت کرده‌ایم که از ناشران فلسطینی و حماس که در شرایط جنگی دیگر توانایی کار ندارند حمایت کنند.

مهدی سلیمانی قائم مقام ناشران انقلاب اسلامی در برنامه سلام خبرنگار شبکه خبر گفت: پویش راویان سرزمین زیتون از دوبخش تشکیل شده که نخست مخاطب آن ناشران ایرانی هستند و در این پویش ما از ناشران ایرانی دعوت کرده ایم که به ناشران فلسطینی و حماس که در جنگ بنا به دلایلی دیگر توانایی کار ندارند در چاپ کتابشان کمک کنند.

وی ادامه داد: این پویش با  چهار محور اصلی مشارکت در تقویت جریان  تولید کتاب با موضوع فلسطین، هم‌عهدی ناشران جبهۀ انقلاب در تولید کتاب‌های خوب و فاخر برای ثبت و ماندگاری روایت این نبرد تاریخی، مشارکت و همدلی ناشران دغدغه‌مند و حامی فلسطین در ایران با ناشران لبنانی صدمه‌دیده در جریان تعرض رژیم صهیونیستی به لبنان و  تأمین کتب کودک و نوجوان و همچنین قرآن کریم و ادعیۀ غیرفارسی برای مردم لبنان است.

قائم مقام ناشران انقلاب اسلامی اضافه کرد:تلاش می‌کنیم روایات این روز‌های مردمان لبنان و فلسطین ثبت شود تا همگان به یاد آورند که چه مسیری طی شده است. پویش راویان سرزمین زیتون به‌عنوان بستر مشارکت و همدلی ناشران دغدغه‌مند و حامی فلسطین در ایران با ناشران لبنانی صدمه‌دیده در جریان تعرض رژیم صهیونیستی به لبنان  است تا در چاپ و توزیع کتب این نشر‌ها مشارکت کنند.

سلیمانی افزود: همچنین جایزه ملی فلسطین هم دیگر پویشی است که در سال ۹۷ در تهران با همکاری تشکل‌های کشور‌های منطقه  انجام شد،  این جایزه در سال ۱۴۰۰ هم در چهار بخش رمان، داستان کوتاه، داستان کودک و نوجوان و داستان و خاطرات  برگزار شد که مرحله دوم این جایزه در عراق برگزار خواهد شد.

برچسب ها: کتاب ، ناشران
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.