سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی رانندگان از عرض کم جاده هرسین به نورآباد و خطر تصادف

شهروندخبرنگار ما با ارسال پیام از جاده کم عرض هرسین به نورآباد گلایه کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

یکی از عوامل موثر در وقوع تصادفات رانندگی کم عرض بودن جاده‌ها است. چرا که موجب بروز تصادفات رانندگی در جاده‌ها می‌شود و می‌تواند حوادث جبران ناپذیری را به بار آورد. به گفته شهروندخبرنگار ما جاده هرسین استان کرمانشاه به نورآباد و دلفان در استان لرستان عرض کمی دارد. با توجه به اینکه خودرو‌های سنگین و سبک فراوانی از این مسیر تردد می‌کنند، اما این جاده از ایمنی کافی برخوردار نیست. این در حالی است که اگر این جاده دوبانده شود، علاوه بر اینکه از تعداد خطرات جاده کاسته می‌شود، رانندگان با ایمنی بیشتری به مقصد می‌رسند. 

بار‌ها این موضوع از سوی رانندگان پیگیری شده، اما نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

وی با ارسال پیام خواستار رسیدگی به این مشکل شد.

متن پیام شهروندخبرنگار

با سلام و احترام جاده هرسین استان کرمانشاه به نور آباد دلفان در استان لرستان هراز چندگاهی تصادفات ناگواری را ما شاهد هستیم. با توجه به اینکه قسمتی از این جاده مشترک مربوط به شهرستان هرسین و قسمت بیشتری مربوط به شهرستان نورآباد دلفان است با توجه به عرض کم جاده و تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین زیادی که در این مسیر در حال تردد هستند که به علت کوتاه شدن فاصله بین دواستان متصل شدن کریدور غرب به جنوب خواهش می‌کنم نسبت به دوبانده شدن این مسیر اقدام کنید.
مسافران در این مسیر از ایمنی کافی برخوردار نیستند و به تعداد تلفات جاده‌ها افزوده می‌شود. ناگفته نماند در پل زیر گذر هرسین به روستای کهریز ما شاهد تصادفات زیادی هستیم که بیشتر این تصادف منجر به فوت می‌شود.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.