سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس مسائل غرب آسیا:

در روز‌های آینده حزب‌الله شرایط سخت‌تری را برای صهیونیست‌ها رقم خواهد زد

محمدی ثانی گفت: حزب الله اکنون عرصه جدیدی را علیه صهیونیست‌ها باز کرده و این نشان دهنده توانمندی حزب الله است.

محمدی ثانی کارشناس مسائل غرب آسیا در گفتگو با شبکه خبر در ارتباط با حملات حزب الله به رژیم صهیونیستی اظهار کرد:  بعد از ضرباتی که صهیونیست‌ها در ماه‌های گذشته به ساختار فرماندهی حزب الله زدند خیلی از رسانه‌ها القا کردند که حزب الله دیگر توانمند نیست و در همان برهه که القای ناامیدی کردند رهبر معظم انقلاب فرمودند که حزب الله زنده است و ساختار حزب الله بسیار مقاوم است و عنوان کردند که سرنوشت این جنگ را رزمندگان حزب الله تعیین می‌کنند.  

وی ادامه داد: اکنون عمق و تعدد حملات حزب الله افزایش پیدا کرده است. حزب الله اکنون عرصه جدیدی را علیه صهیونیست‌ها باز کرده و این نشان دهنده توانمندی کنونی حزب الله است.

کارشناس مسائل غرب آسیا افزود:رسانه‌های صهیونیستی خودشان عنوان کردند که حزب الله همه جایگزین‌های خود را مشخص کرده و مشکل آن جا است که ما اکنون رهبران جدید را نمی‌شناسیم.  شرایط نشان می‌دهد که در آینده حملات حزب الله بیشتر هم می‌شود و شرایط برای صهیونیست‌ها بدتر خواهد شد.

محمدی ثانی گفت: صهیونیست‌ها سطح جدیدی از جنایات را نشان می‌دهند. نیرو‌های سازمان ملل در لبنان و غزه  و خیریه‌های که در غزه هستند  و مشغول رساندن غذا بودند هم مورد حمله قرار گرفتند. نتانیاهو اکنون می‌خواهد با گرسنگی دادن و ایجاد فاجعه انسانی اهرم فشاری برای خود ایجاد کند تا بتواند در آینده از حماس امتیاز‌های بیشتری را دریافت کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.