سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دست سودجویان از هفت هکتار بستر رودخانه میامی کوتاه شد

رییس کل دادگستری سمنان گفت: هفت هکتار از بستر رودخانه قوشه دگرمان در حوزه قضایی میامی در راستای نیل به اهداف و سیاست‌های کلان قوه قضاییه مبنی بر جلوگیری از تصرف غیرمجاز زمین‌ و بستر رودخانه‌ها، رفع تصرف شد.

حجت الاسلام محمدصادق اکبری گفت: گزارش‌های متعددی از اهالی منطقه مبنی بر تصرف غیرمجاز در بستر رودخانه قوشه دگرمان واقع در حوزه قضایی میامی دریافت شد. در این راستا به مسوولان قضایی آن شهرستان دستور داده شد تا با بازدید میدانی و بررسی اوضاع منطقه، مطالبات مردمی را در این خصوص پیگیری کنند.

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی و بررسی‌های به عمل آمده، افزود: عملیات آزادسازی و رفع تعرض و تجاوز از بستر رودخانه، بازگشایی کامل گلوگاه واقع در ضلع غربی و جلوگیری از کشت دوباره به مساحت هفت هکتار از بستر رودخانه قوشه دگرمان انجام شد.

رییس کل دادگستری سمنان تاکید کرد: مسوولان قضایی سراسر استان مکلف هستند با هدف احیا و حفظ حقوق عامه از بروز زمینه‌های تزلزل حقوق عمومی جامعه در همه عرصه‌ها، به‌ویژه تضییع منابع طبیعی و محیط زیست جلوگیری کرده و با نظارت بر اجرای صحیح قوانین و حُسن اجرای امور با متخلفان نیز برخورد لازم را داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.