سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ظالمان جهان روی باطل وحدت دارند، مسلمانان هم باید بر روی حق وحدت داشته باشند

نماینده ولی‌فقیه در گلستان امروز در دیدار با جمعی از قهرمانان ورزشی گلستان با تمجید از شخصیت مبارز شهید یحیی سنوار از او به عنوان فرماندهی شجاع، همراه با سعه صدر یاد کرد که پایه گذار عملیات مهمی، چون طوفان الاقصی بود.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در این دیدار با اشاره به ۲۲ سال زندانی بودن شهید سنوار گفت: او در این مدت نیز بیکار ننشست و در زندان‌های رژیم صهیونیستی زبان عبری را یاد گرفت و شروع به نوشتن رمان «خار و میخک» کرد.

او گفت: رژیم صهیونیستی جنایت می‌کند و آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان از این جنایت‌ها حمایت می‌کنند که این امر نشانه وحدت در میان ظالمان جهان است.

آیت‌الله نورمفیدی افزود: دنیا روی باطل وحدت دارد و ما مسلمانان هم باید بر روی دیدگاه حق خود اتحاد و داشته باشیم.

همچنین وی در این دیدار که به مناسبت هفته تربیت بدنی برگزار شد تاکید کرد: در ورزش گلستان باید بیشتر کار شود و مشوق‌های انگیزشی خوبی برای ورزشکاران و مدال‌آوران در نظر گرفته شود.

آیت‌الله نورمفیدی گفت: ورزش در دنیا جایی برای خود باز کرده، بطوری که می‌توان از منظر اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هم به آن توجه کرد.

وی با تاکید بر ضرورت گسترش ورزش همگانی ادامه داد: این که عده‌ای مخالف ورزش زنان هستند، دیدگاه غلطی است و معتقدم بانوان هم باید در ورزش حتی بیشتر از مردان به عنوان مادران آینده و تربیت کننده نسل‌های دیگر به ورزش‌هایی همچون تیراندازی و رشته‌های رزمی توجه کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.