سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعلام نتایج پانزدهمیـن دوره مسابقـات قـرآن و نماز صنعت آب و برق استان یزد

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد، از اعلام نتایج پانزدهمین دوره مسابقات سراسری قرآن و نماز صنعت آب و برق استان خبر داد.

ضیاء زینی دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد گفت: به منظور توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی، پانزدهمیـن دوره مسابقـات قـرآن و نماز ویژه همکاران، همسران و فرزندان دانشجوی تحت تکفل همکاران صنعت آب و برق استان چهارشنبه ۱۸ مهرماه به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزار شد. 

او به برگزاری این دوره از مسابقات در دو مرحله استانی و کشوری اشاره کرد و افزود: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ موضوعی قرآن، شرح نهج‌البلاغه، تفسیر موضوعی قرآن، نماز، اذان و مفاهیم قرآنی به صورت حضوری برگزار شد.

دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد از رقابت ۳۷۵ نفر در این دوره از مسابقات خبر داد و اظهار داشت: در رشته قرائت تحقیق برادران، محمد گلستان پور، محمود خیری و مهدی شریفی به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند و خواهران بی بی لیلا میروکیلی، فاطمه دهقان نیری به ترتیب مقام اول و دوم و مهلا دهقان آبشوری و مبینا خیری به صورت مشترک مقام سوم این رشته را بدست آوردند.
زینی با اشاره به استقبال قابل توجه از این دوره از مسابقات، ادامه داد: در رشته قرائت ترتیل نیز آقایان حسین حدادزاده مقام اول، ابراهیم اقبالی زارچ و محمدرضا حق جو مقام دوم و سیدمصطفی حسینی زارچ مقام سوم را بدست آوردند و خواهران راضیه ابوترابی، فاطمه فتاحی و زهرا السادات سادات زاده به ترتیب حائز مقام اول تا سوم این رشته در این دوره از مسابقات شدند.

او از کسب مقام اول رشته حفظ موضوعی از سوی حسن صالحی وزیری خبر داد و تصریح کرد: همچنین در این رشته، خواهران زهرا گهرفرد، فاطمه وکیلی زارچ و لیلا مظفری به ترتیب مقام اول تا سوم را بدست آوردند.
 
دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان یزد گفت: در بخش تفسیر قرآن و نهج البلاغه نیز آقایان محمدرضا دهقانی، محمد جعفر اخوان رحیمی به ترتیب مقام اول و دوم و علیرضا سالم و سیدمرتضی جلالی محمود آبادی به صورت مشترک مقام سوم را کسب کردند و خواهران نرگس یگدانه میبدی و فاطمه کریمی به ترتیب مقام اول و دوم، سحر رضی اردکانی و زهرا کهدوئی به صورت مشترک مقام سوم این رشته را از آن خود کردند.

زینی با بیان اینکه کارکنان صنعت آب و برق اهتمام ویژه‌ای به حوزه فرهنگ دارند و یکی از نمود‌های آن مشارکت گسترده در این‌گونه مسابقات است، افزود: همچنین در رشته احکام این دوره از مسابقات، آقایان مجتبی حجتی مقدم، سیدمهدی آقایی زارچ و محمد ابراهیمی به ترتیب حائز مقام اول تا سوم شدند و خواهران فاطمه فتاحی مقام اول، طیبه کهدوئی و فاطمه ملانوری مقام دوم، فاطمه خانی و فاطمه سعادت مقام سوم این رشته را کسب کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.