سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

درخشش هنرمندان سیستان و بلوچستان در تئاتر کردستان

هنرمندان سیستان و بلوچستان با نمایش کالبدشکافی ضمن کسب مقام در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کردستان، به چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر راه یافتند.

 هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان از 20 مهر با شرکت 33 اثر در چهار بخش مسابقه ایران، مسابقه بین‌الملل، دگرگونه‌های اجرایی و برگزیده جشنواره‌های کشوری برگزار شد.

طبق بررسی و ارزیابی هیئت انتخاب، نمایش کالبدشکافی به نویسندگی و کارگردانی سعید بادینی از زاهدان نیز موفق به حضور در این رویداد و کسب چندین افتخار برای استان شد.

بر این اساس عنوان کارگردانی اول، دیپلم افتخار و تندیس جشنواره، کاندیدای بهترین طرح و ایده و بهترین طراحی لباس به «سعید بادینی» اختصاص یافت، «ساغر کیخا» نیز به عنوان بهترین بازیگر و «یاسین سالاری» و «یاشار آذر» در بخش بهترین موسیقی مورد تقدیر قرار گرفتند.

همچنین عنوان بهترین بازیگری گروهی مرد به «سعید بادینی، پوریا جلالوند، امیرعلی امید، امیرحسین خانه یار و محمدرضا سارانی» تعلق گرفت.

راهیابی به چهل و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دیگر افتخار هنرمندان نمایش کالبد شکافی در هفدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.