سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کسب ۹ مدال رنگارنگ توسط ورزشکاران توان یاب قزوینی

نایب رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان قزوین گفت: ۹ ورزشکار توان یاب قزوینی در جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان پارالمپیکی، مدال‌های طلا، نقره و برنز به دست آوردند.

اکرم سبک رو نایب رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان قزوین گفت: ۲۴ ورزشکار زیر ۲۳ سال استان به جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان پارالمپیکی اعزام شدند که از هشت رشته استعدادیابی تنها ورزش دو و میدانی بود که جزو مسابقات مدال آور محسوی می‌شد.

وی ادامه داد: این مسابقات در پنج رشته ورزشی از جمله مچ اندازی، شنا در بخش آقایان، والیبال نشسته، دو و میدانی و پاراوزنه برداری در بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

این مسئول بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها یاسمن زهرامحمدی، امیرمحمد سلیمانی، علی خمسه و یاسین زبده مافی به مدال طلا، اشکان اوسطی به مدال نقره و امیرحسین شیخی، محمدامین نوروزی، شبنم بابایی چگینی بنیامین کبیری، نیز به مدال برنز در رشته پارا دو و میدانی جشنواره بزرگ استعداد یابی جانبازان و توان یابان دست یافتند.

سبک رو یادآورشد: این مسابقه که بزرگترین جشنواره استعدادیابی در بخش جوانان و نوجوانان محسوب می‌شود، به مناسبت هفته پارالمپیک و به میزبانی تهران و فدراسیون جانبازان و توان یابان کشور برگزار شد.

نایب رییس هیات ورزش‌های جانبازان و توان یابان قزوین عنوان کرد: در این دوره از مسابقات، ورزشکاران ۲۵ استان از سراسر کشور در جشنواره فرهنگی ورزشی جوانان پارالمپیکی با هم به رقابت پرداختند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.