سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزینه ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل دوم کمربند جنوبی شهرکرد

رئیس شورای اسلامی شهرکرد گفت: برای تکمیل فاز دوم کمربند جنوبی این شهر به‌طول هزار و ۷۰۰ متر، ۲۱۰ میلیارد ریال تأمین و هزینه شده است.

مصطفی حیدری در آیین افتتاح فاز دوم کمربند جنوب شهرکرد با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: از این مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال به‌صورت امانی زیرسازی، بیس، روسازی و آسفالت از سوی شهرداری و ۶۰ میلیارد ریال به‌طور پیمانی شامل جوی، جدول و اجرای فونداسیون چراغ‌های راهنمایی و تیر برق، تأمین و هزینه شده است.

وی افزود: با اجرای این طرح مشکل ترافیک جنوب شهرکرد به شهر‌های اطراف مرکز چهارمحال و بختیاری سامان‌دهی شد.

حیدری تصریح کرد: فاز دوم این مسیر با همکاری، همراهی و تعامل مؤثر تمامی دستگاه‌های اجرایی مرتبط، قضایی و به‌ویژه مالکان زمین‌های شهرکرد و شهرکیان عملیاتی و اجرایی شد.

وی یادآور شد: با تکمیل ساخت فاز سوم کمربند جنوبی شهرکرد حدفاصل بلوار کشاورز به سه‌راهی خوزستان مشکلات ترافیکی در مسیر جنوبی مرکز چهارمحال و بختیاری به‌طور کامل رفع می‌شود و دیگر شهروندان با مشکل ترافیکی مواجه نخواهند شد.

وی اظهار داشت: با تکمیل مسیر کمربند جنوبی شهرکرد نیاز شهروندان برای دسترسی به شرق شهر بدون ورود به ترافیک به‌نسبت سنگین نقاط مرکزی و اغلب پرازدحام انجام می‌شود.

حیدری ادامه داد: از تلاش‌ها و زحمات اعضای شورای اسلامی، شهردار و تمامی همکاران و کارکنان فعال در حوزه‌های املاک، حقوقی، عمرانی و شهرسازی مدیریت‌شهری شهرکرد به‌منظور سرعت‌بخشی به روند تکمیل و بهره‌برداری از فاز دوم کمربند جنوبی شهرکرد قدردانی می‌کنم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.