سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۷ میلیون و ۷۰۰ هزار سهم و اسناد خزانه در بورس آذربایجان‌غربی معامله شد

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طی هفته گذشته، ۷ میلیون و ۷۷۱ هزار و ۳۷۹ اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی در تالار منطقه‌ای استان معامله شد.

وحید جوادی مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: ارزش اوراق اسناد خزانه اسلامی، سهم و حق تقدم از سهام شرکت‌های بورسی و فرابورسی معامله شده به ۱۰۲ میلیارد و ۹۹۱ میلیون ریال می‌رسد که از این میزان ۵ درصد مربوط به خرید و بقیه آن فروش بوده است.

وی اضافه کرد: در طول هفته در تالار ارومیه پنج کارگزار از پنج ایستگاه معاملاتی، سهام و حق تقدم ۱۳ شرکت را معامله کردند که نمایندگی شرکت کارگزاری فارابی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۶۷.۵ درصد به خود اختصاص داد.

جوادی بیان کرد: همچنین در این هفته اوراق اسناد خزانه اسلامی با سررسید بهمن ۱۴۰۵ با بیش از ۳۸ درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات تالار منطقه‌ای ارومیه قرار داشته است.

مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ادامه گفت: شاخص کل بازار بورس طی هفته گذشته با حدود ۳۴ هزار واحد کاهش در مقایسه با هفته پیش از آن، به رقم ۲ میلیون و ۶۵ هزار و ۷۶۸ واحد و همچنین شاخص کل بازار فرابورس نیز با ۳۸۶ واحد کاهش، به رقم ۲۱ هزار و ۶۰۰ واحد رسید.

بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی در ۲۲ اسفند سال ۱۳۸۳ و با همت سازمان بورس و اوراق بهادار و استانداری این استان تاسیس شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.