سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبیین چهره واقعی صهیونیست‌ها نیاز به طرحی هنرمندانه دارد

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تبیین چهره واقعی صهیونیست‌ها نیاز به طرحی هنرمندانه و کارشناسی شده دارد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در گردهمایی ائمه جمعه استان با موضوع وقف گفت: مستکبران صهیونیست برابر شیوه ننگین خود با زور و فریب وقتی که علیه نیرو‌های مقاومت نتوانستند کاری کنند با موشک به کودکان شیرخوار، بیمارستان‌ها و حافظان صلح بین المللی حمله کردند و خواستند دنیا را از خود بترسانند، اما شکست آنها رقم خورده است.

او افزود: باید به دنبال طرحی باشیم که تبیین این چهره را در عبارات مشخص و به شکل مستند با علم و تجربه بتواند به مخاطب خود انتقال دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به اینکه امروز جبهه‌های کفر و ایمان با هم دست به گریبان شده‌اند ادامه داد: در جنگ سخت مقاومت بی‌بدیل چه از ناحیه نیرو‌های مدافع حق و مردم در پایداری و تحمل انواع مشکلات دیده می‌شود، اما این جنگ با همه اهمیتش که در تاریخ فوق العاده است سرنوشت آن را جنگ نرم تعیین می‌کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی عنوان کرد: در طرح‌های کارشناسی شده و اولویت‌هایی که محتوا‌های موثر دارند و همچنین با هنر تبیین باید بتوان پرده‌های ابهام را کنار زد، چون امروز دنیا شرایط بسیار مساعد دارد و دوام کفر در سایه نفاق است.

او با بیان اینکه باطل به تنهایی هرگز در مقابل حق دوام نمی‌آورد ادامه داد: وقتی که باطل با نفاق همراه می‌شود تردید ایجاد کرده و نیرو‌ها را زمین‌گیر می‌کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی با اشاره به ادعای برخی قدرت‌ها و کشور‌های اروپایی مبنی بر حکومت مردم بر مردم تصریح کرد: با وجود این ادعا برخی از کشور‌ها حتی انتخابات خود را به زور انجام می‌دهند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: آنچه در صحنه میدانی مشاهده می‌کنیم انسانی همچون رئیس جمهور آمریکا برای تمام دنیا تکلیف تعیین می‌کند آیا این معنای حکومت مردم بر مردم دارد؟

او بر تبیین این مسئله برای نسل جوان تأکید کرد و گفت: حتی در مجمع عمومی سازمان ملل که کشور‌های مختلف اظهار نظر می‌کنند، حرف حرف «بایدن» است، آیا نمی‌شود با شیوه‌ای درست اینها را تبیین کرد؟

حجت الاسلام و المسلمین عبادی گفت: دنیا امروز تشنه فهم و درک این مطالب است در حالی که مکتب اسلام پربار، قانع کننده و مستدل بوده ولی تبیین آن کار ویژه‌ای می‌طلبد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه جنگ سخت منتظر است در جنگ نرم افکار و اندیشه‌ها هدایت پیدا کند افزود: انسان شرمنده می‌شود که جوانان غربی از لیبرال دموکراسی بیزار شده اند، اما هنوز در داخل کشور افرادی سنگ این تفکر را به سینه می‌زنند.

او ادامه داد: با وجود تمام جنایات صدام در هشت سال دفاع مقدس جمهوری اسلامی نیز جوامع بین المللی با ماهیت نفاق، جنگ را طول دادند و ما هنوز نتوانسته ایم این ماهیت را برای نسل‌های بعدی تبیین کنیم.

برچسب ها: صهیونیست ها ، جنگ نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.