سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌برداری از ایستگاه پمپاژ آب ورودی شهر امام حسن و چهار روستای شهرستان دیلم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: پمپاژ ورودی شهر امام حسن و چهار روستای شهرستان دیلم بهره‌برداری رسید.

ایوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: با تلاش‌های شبانه‌روزی و برنامه‌ریزی‌های دقیق، این طرح مهم در تأمین آب شرب ساکنان این منطقه در بازه زمانی از پیش تعریف شده به بهره برداری رسیده است.

وی بیان کرد: پروژه پمپاژ ورودی شهر امام حسن (ع) با حمایت‌های ویژه پورکبگانی نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم به سرانجام رسیده که این نشان از اهتمام نماینده این حوزه به مسائل و مشکلات مردم در حوزه آب و فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر تصریح کرد: این طرح با 37 میلیارد ریال اعتبار اجرا و زیرساخت‌های لازم را برای تأمین آب شرب این منطقه را بهبود بخشیده است.

وی همچنین به اهمیت این ایستگاه تقویت فشار آب اشاره و گفت: با احداث این ایستگاه به تامین و تقویت پایداری آب شهر امام حسن و روستاهای حصار، گاودار، مال میر و بنه احمدان شده است.

عالی افزود: بهره‌برداری از این طرح، همچنین بهبود کیفیت و کمیت آب شرب در این مناطق و افزایش رضایت شهروندان کمک شایانی کرده است.

وی اظهار کرد: سایر پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر نیز در مناطق مختلفی در دست اجرا است که بخشی از آنها در دهه فجر امسال عملیاتی می‌شود.

برچسب ها: آب و فاضلاب ، آب شرب
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.