سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص پارک برای بانوان چهار برجی

شهردار چهاربرج گفت: برای بانوان این شهر پارک ساخته می شود.

شهردار چهاربرج در حاشیه تور رسانه ای در گفتگو با خبرنگاران  ضمن تشریح طرح های عمران شهری در مرکز شهرستان تازه تاسیس از احداث پارک ویژه بانوان خبر داد و گفت: گفت: جهت رفاه حال بانوان شهر و استفاده بهتر از فضای آزاد برای ورزش و تفریح بانوان، پنج هزار و ۵۰۰ متر مربع فضای سبز برای احداث پارک بانوان شهر چهار برج در نظر گرفته شده است تا سال آینده به بهره داری می رسد.

حبیب جاهدی به وجود ۵۵ هزار متر مربع فضای سبز در مرکز این شهرستان اشاره کرد و افزود: از این میزان فضای سبز ۴ هکتار مربوط به پارک‌های شهر است.

بودجه ۴۲ میلیارد تومانی شهرداری چهار برج

شهردار جوان چهاربرج بودجه سال جاری شهرداری این شهر را ۴۲ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: ۷۰ درصد بودجه به اجرای طرح های عمرانی و بقیه برای هزینه کرد جاریدر نظر گرفت شده  است.

وی مهمترین طرح‌های اجرایی عمرانی چهار برج را  آسفالت ریزی کمر بندی  ۳/۵ کیلومتری استاد شهریار به طول، آغاز عملیات ساماندهی رودخانه عمومی شهر به طول ۱۳۰ متر شامل لایروبی، سنگ چینی و پوشش بتونی رودخانه، جدول گذاری به طول یکصد و ۳۰ متر در مسیر کمربندی و بازگشایی یک هزار و ۵۷۰ متر در مسیر کمربندی استاد شهریار عنوان کرد.

جاهدی اعتبار لازم برای اتمام پروژه کمربندی استاد شهریار را ۱۷ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: به دلیل کمبود اعتبار اجرای عملیات عمرانی این پروژه در سه فاز انجام خواهد شد.

وی  از ساماندهی رودخانه سنتی شهر خبر داد و گفت: زهکشی این رودخانه به طول ۳۵۰ متر انجام شده و جدول گذاری آن در حال انجام است.

شهردار جاهدی افزود: همچنین جهت رفاه حال شهروندان و حلوگیری از انتشار بوی نامطبوع درپوش‌های بتنی بر روی تمامی نهر‌های شهر چهاربرج در حال اجرا است.

کمبود نیروی انسانی، چالش اصلی شهرداری چهاربرج

وی به چالش‌های موجود در حوزه مدیریتی این شهر اشاره کرد و با بیان اینکه در حوزه مدیریت شهری با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم گفت: در حال حاضر ۲۲ نفر در شهرداری چهاربرج مشغول خدمت هستند که نیازمند جذب حداقل ۲۰ نفر دیگر هستیم.

شهردار چهاربرج به اجرای طرح آسفالت ریزی معابر شهری نیز اشاره کرد و افزود: ۲۱ هزار متر مربع از کوچه‌های خاکی سطح شهر در تمامی مناطق نیازمند آسفالت ریزی بود که آسفالت و قیر مورد نیاز برای ۱۱هزار متر مربع تامین شده و مابقی بعد از اختصاص ۱۲۰تن قیر از طرف سازمان شهرداری‌ها عملیاتی خواهد شد.

چهار برج شهری بدون مخزن زباله

جاهدی گفت: در شهر چهار برج مخزن زباله وجود ندارد و نیرو‌های خدمات پسماند شهری روزانه اقدام به جمع آوری زباله‌های شهری از درب منازل می‌کنند.

وی افزود: چهار برج تنها شهر در کشور است که از مخازن زباله در سطح شهر استفاده نمی‌کند و با همکاری و همیاری شهروندان زباله‌های شهری روزانه جمع آوری می‌شود و شاهد انباشت زباله‌ها در کوچه‌ها و خیابان‌های شهر نیستیم.

شهردار چهار برج از هزینه کرد ۳۰۰ میلیون تومانی شهرداری برای تجهیز، نوسازی، بازسازی و خرید لباس ایمنی و تجهیزات آتش نشانی این شهرستان خبر داد و گفت: در روز‌های آتی آتش نشانی چهار برج به ست هیدرولیک نیز مجهز خواهد شد.

جاهدی از ساخت مجتمع فرهنگی رفاهی شهرداری چهار برج خبر داد و‌گفت: ساخت این مجتمع با ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست که در صورت تامین اعتبار سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

تخفیف ۱۰۰ درصدی عوارض احداث پارکینگ در بافت فرسوده شهر

شهردار چهار برج تصریح کرد: در راستای خدمات رسانی بهتر و جلوگیری از پارک خودرو‌ها در سطح معابر شهر، سازندگان ساختمان‌ها در صورت احداث پارکینگ در طبقات منفی ساختمان‌ها از ۵۰ درصد تخفیف عوارض ساخت پارکینگ بهره‌مند خواهند شد که این تخفیف در ساختمان‌های واقع شده در بافت فرسوده به صد درصد می‌رسد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.