سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان در کشاورزی

نماینده ولی فقیه در استان البرز با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه توسعه فعالیت شرکت‌های دانش بنیان گفت: ما در استان البرز در این زمینه کمبود‌هایی داریم که باید به توسعه فعالیت‌های شرکت‌های دانش بنیان بخش کشاورزی کمک کنیم.

  آیت الله حسینی همدانی در نشست با مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان البرز گفت: مسأله جهاد کشاورزی متولد انقلاب اسلامی ایران است و بسیار مقدس است به همین دلیل کار در این مجموعه نیازمند روحیه انقلابی است. 
 وی افزود: استان البرز قبل از اینکه صنعتی باشد یک استان کشاورزی است و از گذشته تا به امروز محلی برای کشاورزی بوده است. ما در استان البرز شاهد یک اقلیم چهارفصل مناسب هستیم و در جای جای این استان در حال حاضر هم شاهد آب و هوایی متفاوت هستیم که می‌تواند زمینه ساز تولیدات زراعی و باغی مناسب باشد.
به گفته امام جمعه کرج ظرفیت‌های مناسبی در زمینه توسعه گردشگری کشاورزی نیز در استان وجود دارد که می‌تواند ارزش افزوده مناسبی برای این بخش ایجاد کند. ظرفیت کشت گلخانه و پرورش گل و گیاه زینتی یکی از این موارد است.باید برای توسعه فعالیت‌ها علاوه بر ظرفیت‌های استان به نقاط قوت بیشتر بپردازیم و در جایی که قوت و ظرفیت بهتری برای تولید داریم بیشتر توجه کنیم.
نماینده ولی فقیه در استان البرز بیان کرد: باید با ایجاد مشوق‌های مختلف برای مردم، نقش آنها را در توسعه کارکرد‌ها بیشتر کنیم و از ظرفیت‌های مردمی در بهبود عملکرد‌ها در همه نقاط استان استفاده کنیم.
وی افزود: نحوه عرضه کالا در بخش کشاورزی موضوع بسیار مهمی است. باید با توسعه نشان‌های تجاری مناسب در بخش کشاورزی به افزایش بهره‌وری و ارزش افزوده در این زمینه کمک کنیم و استان البرز را در زمینه بعضی محصولات زبانزد کشور کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.