سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

خون سنوار باعث رویش نسل جدیدی از فرزندان مبارز فلسطین خواهد شد

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با تسلیت شهادت یحیی سنوار اعلام کرد: بدون تردید خون این مجاهد باعث رویش نسل جدیدی از فرزندان مبارز و مقاوم فلسطین خواهد شد.

بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تسلیت شهادت یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت مجاهد قهرمان و نستوه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) "یحیی ابراهیم حسن السنوار" را به محضر فرماندهی معظم کل قوا، مسلمین جهان و ملت مظلوم و مقاوم فلسطین به ویژه غیور مردان جبهه مقاومت اسلامی تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.

بدون تردید خون این مجاهد بزرگ در راه آزادی قدس شریف، باعث رویش نسل جدیدی از فرزندان مبارز و مقاوم فلسطین و موجب بیداری و آگاهی بیش از پیش مسلمانان جهان و تقویت روحیه مقاومت و ایستادگی در برابر رژیم غاصب صهیونیستی خواهد شد.

یقینا شهیدسنوار اسطوره مبارزه با شیاطین بود و اکنون با شهادتش قابی ماندگار و باشکوه از مقاومت و پایداری را در اذهان آزادگان عالم حک نموده و بدون شک بذر این شجاعت و غیرت بی‌نظیر در دل‌های جوانان ریشه خواهد دواند و ملت بزرگ و مقتدر ایران اسلامی به تاکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در کنار مجاهدان و مبارزان بااخلاص خواهد ماند.

صهیونیست‌ها و حامیان غربی آنها به خصوص آمریکای جنایت پیشه بدانند که با این اقدام وحشیانه تروریستی، مردم فلسطین و جبهۀ مقاومت و آزادگان جهان از حرکت باز نخواهند ایستاد و بر عزم آنان بر مقاومت افزوده خواهد شد و بیشتر یقین خواهند کرد که هیچ راهی جز مقاومت تا محو کامل رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی ندارند و به حول و قوۀ الهی آن روز دیر نیست.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.