سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پخش فیلم سینمایی «آخرین توقف در یوما» از شبکه چهار

فیلم جنایی و هیجانی «آخرین توقف در یوما»، محصول ۲۰۲۳ آمریکا، با دوبله‌ای حرفه‌ای از ۱۶ گوینده مطرح، به زودی روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

فیلم سینمایی «آخرین توقف در یوما» که در ژانر جنایی و هیجانی تولید شده، به زودی از شبکه چهار سیما پخش می‌شود. این فیلم با گویندگی ۱۶ نفر از گویندگان مجرب گفتار فیلم در واحد دوبلاژ اداره کل تامین و رسانه بین‌الملل سیما دوبله شده است.

مدیر دوبله این اثر شراره حضرتی و صدابردار آن علی شریفی است. گویندگان این فیلم شامل ارغوان افراسیاب، دانیال الیاسی، کریم بیانی، زویا خلیل آذر، سیما رستگاران و دیگر هنرمندان برجسته هستند.

داستان این فیلم در دهه ۱۹۷۰ و در یک منطقه دورافتاده در شهرستان یوما واقع در ایالت آریزونا می‌گذرد. داستان از جایی آغاز می‌شود که یک مرد اتوکشیده، که شغلش فروش چاقو‌های آشپزخانه است، در راه رسیدن به تولد دخترش با کمبود بنزین مواجه می‌شود و در یک پمپ بنزین متوجه می‌شود که کامیون حمل سوخت دیر کرده و پمپ کار نمی‌کند.

«آخرین توقف در یوما» با طراحی دقیق داستان و ساختاری هیجان‌انگیز، یادآور آثار برادران کوئن است و می‌تواند برای مخاطبان عام جذاب باشد. شبکه چهار با مسئولیت رصد این اثر، پس از انجام مراحل تایید، ترجمه و ویراستاری، این فیلم را برای پخش آماده کرده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.