سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توسعه زیرساخت‌های روستایی در شوش ضروری است

نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شوای اسلامی با تاکید بر ضرورت توسعه زیرساخت‌ها در مناطق روستایی این شهرستان شوش گفت: اگر زیر ساخت های لازم در مناطق روستایی شهرستان شوش ایجاد نشود ، نباید  انتظار توسعه در این مناطق را داشت.

محمد کعب عمیر نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس شورای اسلامی گفت: تمرکز در زیرساخت لازمه توسعه روستایی در شهرستان شوش است.اگر زیر ساخت های لازم در مناطق روستایی شهرستان شوش ایجاد نشود ، نباید  انتظار توسعه در این مناطق را داشت.

کعب عمیر می گوید: توسعه زیرساخت ها در بخش آب، برق، روشنایی، آسفالت و سایر بخش ها در روستاهای محور چعب به عنوان او لویت های این مناطق هدفگذاری شده و از منابع مختلف ملی و استانی با کمک و همفکری فرماندار به عنوان نماینده عالی دولت در شهرستان پیگیری می‌شود.

عضوکمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه راهسازی در مناطق روستایی شوش گفت، هر چند شهرستان شوش در بخش راهسازی در کشور جزو شهرستان های برخوردار کشور است اما همچنان کمبودها و چالش هایی در بخش راهسازی در مناطق روستایی شوش وجود دارد که باید مرتفع شود.

وی در ادامه به احداث مخزن ۳۵۰۰ مترمکعبی برای روستاهای محو ر چعب و نیز احداث مخزن آب در شهر حر اشاره کرد و گفت، با احداث این مخازن مشکل آب روستاهای محور چعب و شهر حر برای همیشه مرتفع خواهد شد.

کعب عمیر در خاتمه بر تمرکز بر طرح های روشنایی، احداث سالن ورزشی، طرح های اشتغالزا و ایجاد درآمد پایدار برای دهیاران و بخشداران محور چعب تاکید کرد.

حویزه فرماندار شوش در ادامه این نشست اظهار داشت: محور چعب از جمله مناطقی است که با وجود روستاهای  متعدد از جمعیت بالایی برخور دار است لذا طرح توسعه زیرساخت ها متناسب با اعتبارات موجود در این منطقه اجرا میشود.

فرماندارشوش گفت: مسایل، مشکلات و چالش های متعددی در روستاهای محو ر چعب وجود دارد اما تلاش میشود با توجه به محدودیت منابع مالی وضعیت مطلوبی برای این روستاها ترسیم شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.