سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور:

دولت پشتیبان نیرو‌های مسلح برای پاسخ به شیطنت احتمالی اسرائیل است

ربیعی گفت: دولت و نیرو‌های مسلح در زمینه مقابله با دشمن و تهدیدات خارجی رویکرد مشترک و یکسانی را در پیش خواهند گرفت.  

علی ربیعی دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور در گفت‌وگویی در پاسخ به اینکه واکنش دولت و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در صورت شیطنت احتمالی رژیم صهیونیستی علیه کشورمان چگونه خواهد بود، اظهار کرد: در این زمینه هیچ تفاوتی میان موضع رهبر معظم انقلاب اسلامی، دولت و مجموعه نیرو‌های مسلح کشورمان وجود نخواهد داشت و اگر شیطنتی از رژیم صهیونیستی علیه کشورمان صورت بگیرد، دولت با تمام ظرفیت‌ها حامی تصمیم کلان نظام و پشتیبان نیرو‌های مسلح خواهد بود. 

دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور، رویکرد دولت را حمایت حداکثری از مجموعه نیرو‌های مسلح خواند و تاکید کرد: دولت و نیرو‌های مسلح در زمینه مقابله با دشمن و تهدیدات خارجی رویکرد مشترک و یکسانی را در پیش خواهند گرفت. 

وی دولت را پیشتاز و پیشگام دفاع از حیثیت و عزت ملی خواند و تاکید کرد: پاسخ ندادن به رژیم صهیونیستی باعث جری شدن این رژیم و گسترده‌تر شدن سیاست‌های ژئوپولیتیکی آنها خواهد شد که در نهایت ایران و مزیت‌های بزرگ ما را محدود خواهد کرد.

ربیعی به ابعاد موقعیت کشورمان در منطقه پرداخت و گفت: اقتدار ایران در منطقه تنها در بعُد نظامی نیست بلکه آینده اقتصاد ایران وابسته به حضور فعال و تاثیرگذار امروز آن در منطقه است تا بتواند جایگاه خودش را تثبیت کند. 

دستیار اجتماعی رئیس‌جمهور گفت: ما تاریخ را می‌دانیم و آگاه هستیم که اگر ضعفی از خودمان نشان دهیم شرایط برای نسل‌های آینده از بین می‌رود. عزت ایران بخاطر بعُد معنویت آن است و این مبارزه آثار تاریخی و ژئوپولیتیکی دارد و به آینده ایران مرتبط است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.