سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رفع تصرف بخشی از بستر و حریم رودخانه «حرم‌آباد» نهاوند

مدیرمنابع آب شهرستان نهاوند از رفع تصرف مساحتی در حدود ۲۰۰۰ مترمربع از اراضی بستر و حریم رودخانه «حرم‌آباد» در منطقه ده‌سرخه خبر داد.

علی فلک‌دین افزود: با همکاری گروه گشت و بازرسی واحد آب‌های سطحی و واحد حقوقی این مدیریت، مساحتی در حدود ۲۰۰۰ متر مربع از بستر رودخانه حرم‌آباد رفع تصرف شده است.

 فلک‌دین تصریح کرد: این موضوع با اخذ دستوراز دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند و با استناد به تبصره ۴ ماده ۲ قانون توزیع عادلانه آب در معیت مأمورین نیروی انتظامی منطقه انجام شد.

مدیر منابع آب شهرستان نهاوند با بیان اینکه طی این عملیات دیوارکشی و اشجار کاشته شده در بستر رودخانه رفع تصرف شدند، افزود: این عملیات در راستای صیانت و حفاظت از رودخانه‌ها و مجاری آب‌های سطحی و جلوگیری از هرگونه تصرف در بستر و حریم رودخانه‌ها که جزو اموال ملی و عمومی محسوب می‌شوند و همچنین افزایش میزان آب‌گذری رودخانه به‌ویژه در فصول پر بارش سال انجام شد.

فلک‌دین با اشاره به اینکه گروه گشت و بازرسی این مدیریت به‌طور مداوم در منطقه در حال گشت‌زنی بوده و به محض شناسایی هر گونه تصرف در بستر و حریم رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ابتدا به متخلف یا متخلفین اخطاریه لازم ابلاغ و در صورت بی‌توجهی با اخذ دستور قضایی نسبت به برخورد قاطع با متخلفان اقدام خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.