سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش ایمنی به بیش از ۶ هزار دانش آموز مدارس حاشیه راه های سیستان و بلوچستان

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان سیستان و بلوچستان از آموزش ایمنی به ۶ هزار و ۷۵۰ دانش آموز مدارس حاشیه راه های استان در ۴۵ باب مدرسه برای ارتقای ایمنی تردد دانش آموزان از ابتدای امسال تاکنون خبرداد.

 ایوب کرد با اشاره به آموزش  ایمنی در  ۴۵ باب مدارس حاشیه راه های استان با هدف ارتقای ایمنی تردد محصلان ،ارتقای فرهنگ ترافیک و همچنین جلوگیری از وقوع سوانح رانندگی ، اظهار داشت : ۶ هزار و ۷۵۰ دانش آموز در این مدارس ،آموزش های ایمنی را از سنین پایین فرا  گرفتند. 

وی با اشاره به اینکه دانش آموزان آسیب پذیرترین قشر در بین عابران پیاده محسوب می شوند افزود: این آموزش ها شامل آموزش قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ، توزیع اقلام آموزشی شامل کیف،دفتر، کوله‌پشتی و کتابچه آموزشی  منقش به  المان های ترافیکی هستند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این طرح با هدف آشنایی دانش آموزان مدارسی که در حاشیه راه های استان قرار گرفته‌اند با مسائل ایمنی عبور و مرور و خطرات تصادفات از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با همکاری سازمان آموزش و پرورش هرساله برگزار می‌شود.

کرد در پایان یادآورشد:با توجه به اینکه بسیاری از عادات و رفتارها در سنین کودکی شکل گرفته و در بزرگسالی تکامل می یابند، فعالیت های همکاران ما در مدارس حاشیه راه ها، فرصت ارزشمندی در زمینه آموزش بنیادی و تکمیل زیر ساخت های اصولی در راستای ترویج و تثبیت فرهنگ ترافیک در یک برنامه بلند مدت است که در آینده در زمینه ایمنی حمل و نقل، نمود عینی خواهد داشت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.