سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صدور پیام تسلیت شهادت شهید یحیی سنوار

نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت(ع) با صدور پیامی شهادت شهید یحیی سنوار، رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی نایب‌رئیس مجمع جهانی اهل بیت (ع) با صدور پیامی، شهادت شهید یحیی سنوار رئیس دفتر سیاسی حماس را تسلیت گفت.

 در این پیام آمده است: رژیم نامشروع صهیونیستی در اوج درماندگی خود دست به یک ترور ناجوانمردانه دیگر زد و راست‌قامتی از جبهه مقاومت اسلامی، شهید والامقام «یحیی سنوار» که خواب از چشمانشان ربوده بود را به شهادت رساند.

شکست رژیم کودک کش صهیونیستی در عملیات طوفان الاقصی با ترور و جنایت ترمیم نخواهد شد و این باند تبهکار به زانو درآمده با ارتکاب این گونه اقدامات مذبوحانه، زمینه مجازات سخت را برای خود فراهم می‌سازد و هرگز قادر نخواهد بود محاسبات مقاومت را دچار خطای راهبردی سازد.

شهید سنوار عمر بابرکت خود را با شجاعت و عزمی راسخ و در کنار فرماندهان و مجاهدان بزرگی همچون مجاهد کبیر شهید سید حسن نصرالله و شهید اسماعیل هنیه در خط مقدم مبارزه با اشغالگران صهیونیسم و دفاع از آرمان قدس شریف حضور داشت و در نهایت ناجوانمردانه به دست صهیونیست‌های جنایتکار به شهادت رسید.

شهادت آن شهید والامقام نه‌تن‌ها هیچ خللی در راه آزادی فلسطین و قدس شریف ایجاد نمی‌کند بلکه باعث می‌شود جبهه مقاومت با عزمی راسخ‌تر، اراده‌ای قوی‌تر و انگیزه‌ای هر چه بیشتر در راه سرنگونی رژیم جعلی اسرائیل گام بردارد.

این شهادت‌ها نویدی به پایان زندگی نکبت‌بار مستکبران جهان به‌ویژه رژیم اشغالگر صهیونیستی است؛ این رژیم جعلی بداند که این اقدام‌های ددمنشانه بی‌پاسخ نخواهد ماند و نیرو‌های مقاومت انتقام خون آن شهید والامقام و تمام شهیدانی که جان خود را در دفاع از آرمان‌های ملت قهرمان فلسطین و اسلام نثار کردند، خواهند گرفت.

اینجانب ضمن عرض تسلیت و تعزیت به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، شهادت این مجاهد فی سبیل‌الله را به ملت‌های شجاع و آزاده ایران و فلسطین، جنبش حماس و به ویژه به جوانان فداکار و سرافراز مبارز فلسطینی و نیز بـه خاندان مکرم این شهید عزیز تسلیت می‌گویم و سربلندی امت اسلامی و پیروزی مجاهدان جبهه مقاومت را از خداوند متعال مسئلت دارم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.