سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اسرائیل نیرو‌های بیشتری برای مقابله با حزب الله فراخواند

ارتش رژیم تروریستی اسرائیل اعلام کرد که یک تیپ اضافی از نیرو‌های ذخیره را برای مقابله با حزب الله لبنان استخدام کرده است.

ارتش رژیم تروریستی اسرائیل اعلام کرد که یک تیپ اضافی از نیرو‌های ذخیره را برای انجام عملیات در جبهه شمالی برای مقابله با حزب الله لبنان فراخوانده است.

براساس گزارش اسپوتنیک، آویخای آدرایی، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در پلتفرم ایکس نوشت: بر اساس ارزیابی وضعیت، تصمیم گرفته شد که یک تیپ ذخیره دیگر برای انجام وظایف عملیاتی در جبهه شمالی فراخوانده شود.

آدرایی ادعا کرد که جذب این تیپ  امکان ادامه حملات نظامی در مقابله با حزب الله و دستیابی به اهداف جنگ از جمله بازگشت اشغالگران صهیونیست به شمال اراضی اشغالی را فراهم می‌کند.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان بامداد جمعه و در بیانیه‌ای از آغاز مرحله جدید رویارویی و تشدید تنش با رژیم صهیونیستی خبر داد. در این بیانیه آمده است که طبق رصد مقاومت، تلفات دشمن ۵۵ کشته و بیش از ۵۰۰ مجروح شامل افسر و سرباز بوده است. همچنین ۲۰ دستگاه تانک مرکاوا، چهار بولدوزر نظامی و خودرو و نفربر زرهی نیز منهدم شده‌اند. ۲ فروند پهپاد هرمس ۴۵۰ هم ساقط شده‌اند.

در پایان این بیانیه آمده است: اتاق عملیات مقاومت اسلامی بر اساس رهنمود‌های رهبری مقاومت، انتقال به مرحله جدید و تشدید رویارویی با دشمن اسرائیلی را اعلام می‌کند که در تحولات روز‌های آینده به آن پرداخته می‌شود.

مترجم: مینا عظیمی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.