سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کاهش محسوس دمای هوا در تهران و شهر‌های شمالی از ۲۸ مهر ماه

مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی جدید به تهران و شهر‌های شمالی از ۲۸ مهر خبر داد.

 

صادق ضیائیان مدیرکل پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور در گفت وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه امشب در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی و شرقی، اردبیل، ارتفاعات مرکزی البرز  رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی می‌شود گفت: فردا شنبه در شمال و شرق آذربایجان شرقی، جنوب آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، قزوین، کردستان و ارتفاعات استان‌های البرز و تهران رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید، گردوخاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طی این دو روز در استان‌های ساحلی خزر بارش پراکنده رخ خواهد داد گفت: روز یکشنبه تا سه شنبه تشدید بارش را در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل خواهیم داشت. 

او بیان کرد: روز دوشنبه و سه شنبه در شمال غرب و ارتفاعات مرکزی البرز و سه شنبه علاوه بر این مناطق در شمال شرق بارش پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی با بیان اینکه  از روز شنبه تا سه شنبه کاهش محسوس دما در استان‌های واقع در نوار شمالی کشور رخ خواهد داد  گفت: بارش در ارتفاعات به صورت برف پیش بینی می شود.

 ضیائیان  توضیح داد:  فردا شنبه در شمال غرب غرب، جنوب غرب و استان‌های ساحلی خزر و از روز یکشنبه سه شنبه علاوه بر سواحل شمالی  در استان‌های واقع در مرکز و استان‌های واقع در دامنه های جنوبی البرز، شمال شرق و شرق کشور وزش باد شدید و در برخی نقاط گردوخاک و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

او بیان کرد: دمای تهران شنبه ۲۶ درجه سانتی‌گراد می‌شود و دوشنبه ۳۰ مهر به ۲۴ درجه سانتی گراد می‌رسد. همچنین بارش پراکنده در ارتفاعات تهران نیز رخ می‌دهد.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: هواشناسی ، وزش باد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.