سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

شهادت سنوار شروع حماسه‌های بزرگ جبهه مقاومت است

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره شهادت شهید سنوار نکاتی را بیان کرد.

ابراهیم عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت و گو با شبکه خبر با اشاره به شهادت شهید سنوار بیان کرد: شهادت یحیی سنوار، فرمانده برجسته جنبش حماس و یکی از شخصیت‌های مهم مقاومت، نه‌تنها خللی در مسیر مقاومتی که او نمایندگی می‌کرد ایجاد نکرد، بلکه به اعتقاد تحلیلگران، زمینه‌ساز رشد و شکوفایی بیشتری در جبهه مقاومت خواهد شد.
 
او ادامه داد: مقاومت با ترور و شهادت متوقف نمی‌شود. در فرهنگ مقاومت  پایان راه با شیاطین نیست . اساسا شهادت یحیی سنوار از برکت مکتب سرخ شهادت است. او تصویرگر ویژگی های بی بدیل محور مقاومت است . البته ترور و جنایت ریشه در ذات کثیف صهیونیست ها دارد و نشان می‌دهد  آن‌ها زبانی جز ترور و آدم کشی ندارند.
 
وی ادامه داد: یقین دارم که شهادت مظلومانه در عین حال با رشادت شهید سنوار فرصتی تازه ایجاد می‌کند تا محور مقاومت با روحیه ای قوی این مسیر را جلو ببرد. این مسیر راه حق و عدالت است و بدون شک در این مسیر محور مقاومت با انگیزه بیشتر حاضر خواهد شد و یحیی سنوارهای بی‌شماری تربیت خواهند شد و رو در روی جبهه شیطان خواهند بود.
 
عزیزی افزود: اولین پیام این است که جبهه مقامت تا آخرین نفس مانند شهید سنوار خواهد ایستاد. جبهه کفر مدت‌ها اعلام می‌کرد که شهید سنوار مخفی شده و سپر انسانی درست کرده اما نوع شهادت ایشان نشان داد که در محور مقاومت مردانی وجود دارند که رو در رو مبارزه می‌کنند.
 
او ادامه داد: صهیونیست‌ها به موش‌های کثیفی که از مرگ و جنگ می‌ترسند و  در پستوها پناه می‌گیرند معروف هستند. در عملیات وعده صادق دیدیم که نتانیاهو با دست لرزان به پناهگاه رفت. امروز جبهه مقاومت به برکت رهبری رهبران مقاومت از ظرفیت های بی نظیر برخوردار است.
 
وی اظهار کرد: به فضل اللهی شاهد نابودی جبهه شیطان خواهیم بود. این شهادت تلخ و اندهناک بود اما معتقدم فرصتی برای مبارزه بی امان و پیروزی های متعدد جبهه مقاومت در میدان فراهم  خواهد کرد. همانطور که شهید نصرالله را آغاز و شروع فتوحات بزرگ برای جبهه مقاومت می‌دانیم، مطمئنا شهادت سنوار شروع حماسه های بزرگ جبهه مقاومت است. این شهادت زمینه برای مقاومت بیشتر و بدون شک پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود.
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.