سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی:

هیچ قدرتی توانایی تضعیف حاکمیت مطلق ایران بر جزایر سه‌گانه را ندارد

عضو هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، ضمن محکوم کردن ادعا‌های اخیر در بیانیه اتحادیه اروپا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایرانی، تاکید کرد: این جزایر همواره بخشی لاینفک از خاک ایران بوده و خواهند بود و هیچ قدرتی توانایی تضعیف آن را ندارد.

بهنام سعیدی روز جمعه اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران هرگز اجازه نخواهد داد تا ادعا‌های واهی و بی‌اساس کشور‌های خارجی به حق حاکمیت کشور آسیب برساند و تاکید کرد که چنین ادعا‌هایی برخلاف اصول حقوق بین‌الملل و منشور ملل متحد است.

وی افزود: کشور‌های منطقه به جای پرداختن به این گونه ادعا‌های ساختگی باید به مسائل واقعی و فوری جهان اسلام مانند جنایات رژیم صهیونیستی در فلسطین و لبنان بپردازند.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد خاطرنشان کرد: ایران همواره نقش سازنده‌ای در حفظ امنیت و ثبات خلیج فارس ایفا کرده است و توانمندی‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران کاملا مشروع بوده و در چارچوب قوانین بین‌المللی برای دفاع از کشور و حفظ بازدارندگی در برابر تهدیدات خارجی به کار گرفته می‌شود.

سعیدی کشور‌های اروپایی را از تکرار سیاست‌های گذشته و ایجاد تنش در منطقه برحذر داشت و خواستار پایبندی به تعهدات بین‌المللی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.