سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هوش مصنوعی برای ارتقاء کارآمدی کارت کیشوندی وارد عمل می‌شود

علیرضا فاطمیان پور با بیان اینکه کارآمدی کارت کیشوندی در دستور کار قرار گرفته است، گفت: از هوش مصنوعی بابت تحیلیل داده‌ها و پیشنهادات کیشوندان جهت ارتقاء خدمات کارت کیشوندی استفاده خواهد شد.

 علیرضا فاطمیان پور در جلسه هماهنگی برای آغاز عملیات ارتقاء کارآمدی کارت کیشوندی با اشاره به اینکه افزایش خدمات کارت کیشوندی که مطالبه عمومی در جزیره است، اظهار کرد: تولید محتوای آموزش‌های خرده فرهنگ‌های شهروندی و تغییر فیزیک کارت کیشوندی از جمله برنامه‌های سازمان منطقه آزاد کیش است.

وی از آغاز اقدامات عملی برای راه اندازی بستر آموزشی کیشوندی در قالب تارنمای «کیش پلاس» خبرداد و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی حضوری پیش شرط دریافت کارت کیشوندی است که همواره با چالش‌هایی روبه رو بوده است؛ در تلاشیم تا این بستر آموزشی در قالب یک تارنما که قابلیت ادغام در تارنما‌های دیگر سازمان را هم دارد، انجام شود.

معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش ادامه داد: طبق برنامه ریزی انجام شده، دوره‌های آموزشی مهارت‌های زندگی، قوانین و مقررات جزیره کیش، فرهنگ زندگی شهری و آسیب‌های اجتماعی در قالب ۴۰ خرده فرهنگ در این تارنما ارائه خواهد شد.

وی با بیان اینکه به زودی فراخوانی برای مشارکت کیشوندان در اعلام نظر برای چگونگی ارتقاء کارآمدی کارت کیشوندی صادر می‌شود، گفت: بر اساس اولویت بندی، نسبت به افزایش خدمات مورد نظر کیشوندان و مزایای کارت کیشوندی به صورت مستمر در دو بخش خصوصی و دولتی اقدام می‌کنیم.

 کارت کیشوندی یک مدرک شناسایی ویژه ساکنان جزیره کیش است که توسط سازمان منطقه آزاد ارائه می‌شود؛ تخفیف استفاده از خدمات برخی مراکز ورزشی، تفریحی، تجاری و رستوران‌های کیش، خارج کردن لوازم و اثاثیه منزل از این منطقه هنگام ترک دائمی این جزیره، تردد با خودروی پلاک کیش در سرزمین اصلی به مدت یک ماه در سال، ارائه تخفیف به دانشجویان در حال تحصیل در برخی دانشگاه‌های مستقر در جزیره و استفاده از این کارت به عنوان کارت شناسایی برای انجام امور اداری و استخدامی در این منطقه از جمله مزایایی است که به دارندگان کارت کیشوندی تعلق می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان را در پیام رسان های داخلی دنبال کنید:
 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.