سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حدود پنج میلیارد ریال کمک‌های مردمی به مردم غزه در ایلام جمع آوری شد

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ایلام از جمع آوری بیش از چهار میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی به لبنان، غزه و یمن توسط داوطلبان هلال احمر این استان خبر داد.

حمزه محمدی مقدم اظهار کرد: تاکنون بیش از چهار میلیارد و ٧۵٠ میلیون ریال در ۴٨ ایستگاه ثابت و سیار جمعیت هلال احمر استان برای مردم لبنان، غزه و یمن جمع آوری شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به حملات شدید و ددمنشانه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی بر علیه مردم مظلوم و بی دفاع غزه، لبنان و یمن، بنا بر تاکید رئیس جمعیت هلال احمر و ابلاغ سازمان داوطلبان، هلال احمر استان اقدام به استقرار ۴۸ پایگاه کمک‌های مردمی در سراسر استان کرد.

محمدی مقدم افزود: با مشارکت ۱۲۰ نفر روز از داوطلبان این جمعیت تاکنون جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای لبنان، یمن وغزه در خانه‌های هلال، مصلی‌ها، هیأت‌های مذهبی، مساجد، پایگاه‌های امداد و نجات و شعب تابعه، مراکز آموزشی و دانشگاهی، درمانی و اداری و همچنین میادین پرتردد شهر‌های استان انجام می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان ایلام ادامه داد: مردم خیر و نیک اندیش استان می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های جمع آوری هلال احمر در سراسر استان نسبت به اهدای کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.