سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

عملیات ساخت و عرضه مسکن ۳۶ واحدی روستایی در ایوان آغاز شد

عملیات اجرایی طرح ساخت و عرضه مسکن ۳۶ واحد روستایی (روستای دوبیران) شهرستان ایوان در آیینی با حضور نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران استانی آغاز شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ایلام اظهار کرد: این پروژه ۳۶ واحدی با حجم ۹ هزار متر مکعب عملیات خاکی، سه هزار و۴۲۰ متر مربع زیربنا با اعتباری معادل ۴۵۰ میلیارد ریال احداث خواهد شد.

حبیب الله محبی افزود: منبع تامین اعتبار این پروژه از محل پرداخت تسهیلات، آورده متقاضیان و کمک‌های نهاد‌های حمایتی خواهد بود.

وی مساحت کل پروژه احداث مسکن روستای "دوبیران" ایوان را هفت هزار و ۷۲۵ مترمربع بیان کرد و گفت: این پروژه با تامین اعتبار به موقع، در بازه زمانی ۱۸ ماه احداث خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ایلام یا بیان اینکه علاوه بر این تعداد ۴۶۰ واحد به صورت تک‌واحدی طی سه سال گذشته در سطح روستا‌های ایوان احداث و تکمیل شده است، افزود: از این میزان ۶۰ واحد در نیمه نخست سال جاری تکمیل شده است.

محبی ادامه داد: در سطح شهر ایوان نیز پروژه ۳۲ واحدی طرح ملی نهضت مسکن در مراحل پایانی کار قرار دارد و تعداد ۲۴ واحد در زمین امور عشایری و ۲۴ واحد دیگر نیز به صورت بنیاد ساخت در دست اقدام است.

وی اضافه کرد: تعداد ۶۰ واحد مسکن محرومان نیز در سطح شهرستان ایوان نیز در آینده نزدیک کلنگ زنی خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.