سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام‌جمعه کرج:

جبهه مقاومت با صلابت پیش می رود

نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج گفت: جبهه مقاومت با قدرت و صلابت پیش می‌رود بنابراین با تدبیر مقتدرانه و از روی حکمت فرمانده کل مقاومت نه سازش می‌کند و نه جنگ کامل دارد.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج گفت: در سیاست بازدارندگی فعال جبهه مقاومت که گاهی هجومی و گاهی تدافعی است, ادامه می دهد .

وی بیان کرد: جبهه مقاومت آمادگی جنگ کاملی که پشیمان کننده دشمن باشد را دارد ، برخی اتهام می زنند که این جبهه منفعل یا دچار ترس شده که همه اینها بی ربط است .

امام جمعه کرج گفت: این افرادی که این گونه تفکر دارند راهبرد رهبر معظم انقلاب را در مدیریت میدان درک نکردند و به فضل الهی نتیجه روشن است و برای همه روشن خواهد شد .

نماینده ولی فقیه در استان البرز دراین بخش از سخنان با همراهی نمازگزاران با شعار مرگ بر آمریکا همراه بود تاکید کرد: باور ما از آینده افول آمریکا و نابودی رژیم غاصب است و تا آن روز امریکا را که ام الفساد است نفرین خواهیم کرد.

وی یاد آور شد: اکنون در شرایطی هستیم که در مورد جبهه مقاومت انواع تحلیل ها صورت می گیرد که دسته ای از این تحلیل ها دشمن مغرضانه عمل کرده و با هدف عمق بخشیدن به جنگ روانشناختی بوده تا تغییر در رفتار مردم ایجاد کند .

آیت الله حسینی همدانی افزود: در تحلیل دیگر افراد ترسو به خاطر تهدیدات دشمنان از روی ترس تحلیل می کنند و به حرف های گزاف دشمن اعتماد دارند و می خواهند به این نتیجه برسند که باید تسلیم شد .

وی گفت: این افراد ترسو همه داشته ها را کنار می گذارند و نداشته دشمن را می بینند و تاکید بر عقب نشینی دارند .

امام جمعه کرج گفت: عده ای دیگر براساس شنیده ها تحلیل دارند که به ناامیدی ، سیاه نمایی و تضعیف جبهه مقاومت منتج می شود که دراین زمینه گاهی اوقات نیروهای ارزشی هم در دام این گروه می افتند.

وی اضافه کرد:اما عده ای تحلیل روشن بینانه و بصیرت افزا دارند با فهم صحیح از شرایط و با تکیه برفرمایشات امامان انقلاب تحلیل درستی به جامعه می دهند .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.