سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشکیل رژیم جعلی اسرائیل، بزرگترین خیانت و جنایت تاریخ

امام جمعه ساری گفت: تشکیل رژیم جعلی اسرائیل، بزرگترین خیانت و جنایت تاریخ بود.

آیت الله محمدی لائینی اخلاص نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در خطبه‌های نماز جمعه ساری، شکل گیری رژیم غاصب اسرائیل را بزرگترین خیانت تاریخ بیان کرد و گفت: مردم و دولت رژیم صهیونیستی غاصب هستند.

او اخلاص را را نشانه تقوا دانست و افزود: عمل و نیت انسان با تقوا خالص است.

آیت الله محمدی لائینی گفت:به فرموده امام صادق (ع)، یک انسان خالص زمانی خالص است که مدح و مذمت برایش یکسان باشد یعنی در مقابل تعریف و انتقاد نگاه مساوی داشته باشد و هیچ تغییری نکند.

امام جمعه ساری افزود: مسئولان آب کشور و آب منطقه‌ای استان بیشتر بر ذخیره‌سازی نزولات رحمت خدا توجه کنند و از آن برای پر آب کردن تالاب‌ها و آب‌بندان‌ها و سد‌هایی که داریم استفاده کنند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: می‌گویند چند سد نیمه کاره داریم، می‌گوئیم شما در سد تمام کاره‌ای که دارید آب ذخیره و حفظ می‌کنید؟ آب‌بندان‌هایی که دارید لایروبی می‌کنید؟ مازندران ریزش و نزولات آب زیاد دارد، اما ما برای مهار اینها از مدل کشوری عقب هستیم.

او افزود: مسئولین جهاد کشاورزی و غله در خرید دانه‌های روغنی و سویا از کشاورزان توجه بیشتری داشته باشند، چون برداشتش شروع شده، اما بازارش رونق ندارد.

خطیب جمعه ساری گفت:این هفته، هفته تربیت بدنی است خوشبختانه ما در مازندران ورزشکاران و ورزش‌دوستان فراوانی داریم، تکواندوکاران ما در مسابقات کره جنوبی قهرمان جهان شدند و چهار نفرشان مازندرانی بودند که جای افتخار دارد.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: جامعه ورزشکاران ما انسان‌های خیلی متوقعی نیستند، باید به حداقل انتظاراتشان توجه کنیم، به‌خصوص در زمینه شغل مشوق‌های قانونی برای آنها وجود دارد که ان‌شالله عملی و انجام شود.

[آیت الله محمدی لائینی گفت: به‌مناسبت تاسیس سازمان ملل]: این سازمان در سال ۱۹۴۵ برای حفظ عدالت تشکیل شد، اما سه سال بعد نظام جعلی اسرائیل تشکیل می‌شود یعنی بزرگترین خیانت و جنایت تاریخ اتفاق می‌افتد.

او افزود: شش میلیون نفر از ملت فلسطین از خانه و زندگی خود توسط اینها بیرون می‌شوند از دنیا آژانس هجرت یهودیان را جمع کردند و برای اینجا آوردند و همه غاصب و در حکم نظامیان هستند، اما در عین حال حزب الله سعی می‌کند به غیرنظامیان آسیبی نرسد، اما اخیرا کارد به استخوان رسیده است.

امام جمعه ساری گفت: جنایاتی از جانب دولت غاصب اسرائیل انجام می‌شود که خود سازمان ملل و دولت‌های غربی هم اعتراف دارند از جمله اخیرا بمباران به مجموعه درمانی مسجد الاقصی که بیماران زنده زنده در آتش سوختند.

آیت الله محمدی لائینی افزود: از جمله این اعترافات اینکه شبکه بی بی سی انگلیس در گزارشی نوشت شاهدان حمله هوایی اسرائیل به مجتمع درمانی در غزه خیلی‌ها را در حال سوختن دیدند، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا گفته که غیرنظامیان آواره در حمله هوایی اسرائیل به یک بیمارستان زنده زنده می‌سوزند آنچه که اتفاق افتاد وحشتناک است.

او گفت:این‌ها جنایاتی است که این رژیم جعلی یک سال هست که مرتکب می‌شود، امروز همه دنیا به این فرمایش حضرت امام (ره) رسیدند که رژیم اسرائیل غده سرطانی است و باید از روی زمین محو شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.