سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صهیونیست‌ها در فلسطین به دنبال نسل کشی هستند

امام جمعه موقت بیرجند گفت: صهیونیست‌ها با حمایت آمریکا به دنبال نسل کشی در غزه و فلسطین هستند و اگر به اقتدار ایران باور داریم باید یکپارچه در مقابل اسرائیل بایستیم.

حجت الاسلام مختاری در خطبه‌های نماز جمعه‌ی این هفته‌ی بیرجند گفت: ما در مقابل زورگویی‌های غربی‌ها و صهیونیست، جان می‌دهیم، اما ذلت نمی‌پذیریم.

وی افزود: غربی‌ها و صهیونیست‌ها سلطه طلب هستند و هدفی جز اشغال کشور‌های مسلمان ندارند بنابراین به پشتوانه‌ی غیرت ایرانی، ایستادگی در مقابل شان بهترین راه است.

خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان این که فلسطینی‌ها ۷۶ سال تحت ظلم و ستم و قتل عام صهیونیست و حامیان شان قرار دارند گفت: شهدایی، چون شیخ حسن نصرالله و اسماعیل هنیه، مقاومتی بی نظیر داشتند که اسرائیل و آمریکا را به تنگ آوردند.

حجت الاسلام مختاری همچنین با اشاره به شخصیت یحیی سنوار افزود: او مجاهدی شجاع و انقلابی است که عمرش را در مبارزه با استکبار سپری کرده است.

وی به افتخارات طوفان الاقصی، عملیات صادق ۱ و ۲ و همچنین جمعه نصر اشاره کرد و گفت: در این عملیات‌ها و تجمعات، صلابت و اقتدار مسلمانان به تصویر کشیده شد و نتیجه‌ی آن بر ملا شدن افتضاح امنیتی و نظامی و له شدن غرور جبهه ظلم بود.

خطیب جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه دشمن ملت‌های مسلمان یکی است افزود: مسئله فلسطین مسئله داخلی نیست بلکه دنیای اسلام با آن مواجه است لذا ما به مقاومت ادامه خواهیم داد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.