سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد ارتقاء سطح تولید محتوا هوش مصنوعی در سیستان و بلوچستان برگزار شد

مسئول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان گفت: رویداد ارتقاء سطح تولید محتوا با تکیه بر هوش مصنوعی در حوزه فرهنگ و هنر در قالب قرارگاه شهید آوینی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان برگزار شد.

سعید دهنوی بیان کرد: رویدادها و جشنواره‌های تولید محتوای فرهنگی با تکیه بر هوش مصنوعی در قالب قرارگاه شهید آوینی و با هدف نشر فرهنگ شیوه استفاده درست از هوش مصنوعی با رویکرد تولید محتوا، ایجاد چرخه تولید محتواهای مناسب در عرصه فرهنگ، جلوگیری از آسیب‌های استفاده نادرست از هوش مصنوعی، کشف افراد مستعد در حوزه تولید محتوا با هوش مصنوعی برگزار شد.

وی افزود: در فاز نخست این رویداد، جشنواره‌های تولید محتوا با هوش مصنوعی گرامیداشت ولادت امام رضا (ع)، شهید جمهور، انتخابات ریاست جمهوری، هفته ملی مهارت، قیام مردم سیستان به خونخواهی امام حسین(ع) و هفته وحدت برگزار و آثاری از سراسر کشور تولید و ارسال شد.

مسوول مرکز استانی سازمان فضای مجازی سراج در سیستان و بلوچستان ادامه داد: در فاز دوم نیز رویدادهای حضوری ‌و ‌درون استانی در سه منطقه زاهدان، سیستان و بلوچستان برگزار و آثار برگزیده نیز مشخص شد.

به گفته وی رویداد فراستانی تولید محتوا با هوش مصنوعی فاز سوم رویداد تولید محتوا در حوزه فرهنگ و هنر سیستان و بلوچستان است.

دهنوی بیان کرد: در ادامه نیز اقدام‌هایی با هدف ایجاد هسته‌های علمی پژوهشی در حوزه هوش مصنوعی، کشف و تربیت مربی در حوزه تدریس و ارتقای سواد هوش مصنوعی دانش آموزان، والدین و کارکنان ادارات صورت گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.