سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیم‌های ورزشی باید به دنبال جذب حامیان بخش خصوصی باشند

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: این داره کل تمام توان خود را برای حمایت از تیم‌های کردستانی در لیگ‌های کشوری خواهد کرد، اما منابع بخش دولتی بسیار محدود است و تیم‌ها باید به دنبال جذب حامیان بخش خصوصی باشند.

آمنه غلام ویسی در دیدار حامیان مالی و اعضای کادر فنی تیم ایستا کردستان، نماینده استان در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان، بر لزوم ورود بخش خصوصی به حمایت از ورزشکاران و تیم‌های ورزشی کردستانی حاضر در لیگ‌های مطرح کشور تاکید کرد.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های دستگاه ورزش و جوانان کردستان با توجه به محدود بودن منابع مالی بخش دولتی، نبود حامی مالی برای نمایندگان ورزش استان در لیگ‌های مختلف کشور است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان ضمن قدردانی از حمایت‌های مجموعه صنعتی و تولیدی «ایستا» از بانوان فوتبالیست کردستانی در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، اضافه کرد: کردستان با تلاش‌های مربیان و فعالان ورزش فوتبال بانوان استان توانسته یک نماینده در لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشد و این تیم با توجه به هزینه‌های بالای تیم داری در سال‌های گذشته چالش‌هایی را پشت سر گذاشته است و اکنون برای ادامه حضور در این مسابقات نیازمند حمایت فعالان و حامیان بخش خصوصی است.

غلام ویسی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان کردستان تمام توان خود را برای حمایت از تیم‌های کردستانی در لیگ‌های کشوری خواهد کرد، اما باید توجه داشت که منابع بخش دولتی بسیار محدود است و تیم‌ها باید به دنبال جذب حامیان بخش خصوصی باشند.

حامیان جدید تیم فوتبال بانوان استان کردستان در فصل جدید لیگ برتر بانوان ایران نیز در این دیدار با بیان اینکه مجموعه ایستا با در نظر گرفتن مسئولیت‌های اجتماعی خود در قبال نیاز‌های جوانان و جامعه ورزشی استان کردستان به حمایت از ورزش و تیم بانوان فوتبالیست کردستان برخواسته است، تاکید کردند در ادامه این راه نیازمند همکاری‌های دستگاه ورزش و جوانان استان برای تعامل با دیگر نهاد‌های دولتی و همچنین حمایت جامعه رسانه‌ای کردستان برای کسب نتایج در شأن ورزش فوتبال کردستان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.