سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۴ طرح در نخستین جشنواره مد و پوشاک خراسان رضوی برگزیده شد

مسئول کارآمدی سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: ۳۴ طرح مانتوی اجتماع در قالب نخستین جشنواره نمایشگاهی فرهنگی هنری شمسا در حوزه طراحی و دوخت لباس فاخر ایرانی - اسلامی این استان برگزیده شد.

بتول صمدی مسئول کارآمدی سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی گفت: از ۴۰۰ طرح ارسالی به نخستین جشنواره فرهنگی و هنری شمسا توسط طراحان مد و لباس خراسان رضوی، ۳۴ طرح مورد پذیرش قرار گرفت.

او افزود: هدف از برگزاری این جشنواره شناسایی طراحان توانمند و معرفی آنان به تولیدکنندگان و توزیع کنندگان پوشاک است تا طرح‌های فاخر بویژه در حوزه مانتو اجتماع که هم مورد پسند بانوان چادری و هم مورد پسند بانوان مانتویی باشد در قالب نمایشگاهی ارایه شود.

مسئول کارآمدی سازمان بسیج جامعه زنان خراسان رضوی ادامه داد: نمایشگاه آثار برگزیده در روز‌های ۲۴ و ۲۵ مهرماه در محل یکی از هتل‌های مشهد برپا شد و در این مدت مجموعه‌های فرهنگی و اقتصادی زیادی از نمایشگاه بازدید کردند.

صمدی بیان کرد: طرح‌های ارائه شده در چهار سطح دانش آموزی، دانشجویی، آزاد و «ویژند» بودند که نمونه‌های اسلامی و در عین حال زیبا از مانتوی اجتماع برای بانوان را به نمایش گذاشتند.

او تصریح کرد: این جشنواره با همکاری بسیج اصناف، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سپاه امام رضا (ع)، اداره کل آموزش و پرورش و دانشگاه الزهرا برگزار شد که امید است برای نهادینه شدن و ترویج طرح‌های اسلامی ویژه پوشاک بانوان در طول سال ادامه داشته باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.