سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کمک خانواده آملی به جبهه مقاومت

خانواده مصیبت دیده آملی حدود ۲ میلیارد ریال به جبهه مقاومت کمک کردند.

خانواده مصیبت دیده آملی در اقدامی ارزشمند به نیت پدر خانواده، مبلغ حدود ۲ میلیارد ریالی هزینه‌های مراسم هفت را به جبهه مقاومت لبنان اهدا کردند.

خانواده مرحوم عیسی قاسمیان از اهالی روستای تجن جار از توابع بخش مرکزی شهرستان آمل، با حذف مراسم اطعام دهی و دیگر پذیرایی مربوط به هفتمین روز درگذشت آن مرحوم به فرمایش‌های مقام معظم رهبری برای کمک به مردم مظلوم وستم دیده فلسطین لبیک گفتند.

اسماعیل قاسمیان فرزند مرحوم عیسی قاسمیان گفت: این اقدام به نیت پدر مرحومم و فرمانی که مقام معظم رهبری برای فراخوان جهاد ملی برای کمک به جبهه مقاومت در لبنان صادرکردند، انجام دادیم و خوشحالیم که با این اقدام قطعا روح پدرم نیز شاد خواهد شد.

او افزود: پدرم در زمان حیاتش و نیز اعضای خانواده در زیر سایه روضه‌های اهل بیت پرورش یافته ایم و انجام این اقدام خیرخواهانه به خواست همه اعضای خانواده بود.

قاسمیان با اشاره به اینکه البته تصمیمی در شرایطی که همه اعضای خانواده در سوگ پدر خانواده داغدار هستند و بیشتر به فکر برگزاری مراسم ترحیم هستند، گفت: در حال حاضر اولویت همه مسلمانان کمک به جبهه مقاومت و یاری رساندن به مردم ظلم دیده فلسطین و لبنان است.

او در عین حال از همه مردم ایران اسلامی دعوت کرد تا هر کس به هر مقدار که در توان دارد، کم یا زیاد، به مردم مظلوم فلسطین و لبنان کمک کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.