سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فراخوان جذب آشپز برای حج و عتبات عالیات در استان سمنان

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان از صدور فراخوان جذب آشپز و خادمان زائران برای عتبات عالیات و حج در این استان برای نخستین بار خبر داد.

چتری  در جمع خبرنگاران در مجموعه حج و زیارت استان سمنان ضمن بیان اینکه ثبت نام کاروان‌های عمره مفرده استان انجام می‌شود، گفت: پس از تکمیل پنج کاروان اول مهر و آبان و اعزام اولین کاروان و با توجه به استقبال خوب هم استانی‌ها چهار کاروان جدید نیز به عمره استان سمنان اختصاص یافت.

وی با بیان اینکه این کاروان‌ها به ظرفیت ۵۲۴ نفر به استان تخصیص داده شده است، افزود: در مجموع تعداد کاروان‌های عمره استان به ۹ کاروان رسید همچنین باید تاکید کرد که دارندگان اسناد عمره بانک‌های ملی و ملت با اولویت یک تا ۶۰۰ می‌توانند به دفاتر زیارتی سطح استان یا سامانه my.haj.ir مراجعه و اقدام به ثبت نام کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان سمنان در ادامه بیان کرد: از شاخص‌های تمامی کاروان‌های استان ظرفیت بیش از ۱۲۰ نفر کاروان‌ها است در این نوع از ظرفیت‌ها علاوه بر مدیر و روحانی یک معاون نیز کاروان را همراهی می‌کند که علاوه بر پرورش نیروهای خدمتگزار در عرصه زیارتی، زائران نیز از خدمات مطلوب‌تری بهره خواهند برد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.