سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کهنوج گرمترین شهر کرمان 

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی کرمان گفت: طی ۲۴ساعت گذشته کهنوج با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد گرمترین شهر کرمان بوده است. 

امین دریافربا اعلام اینکه هم اکنون آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابریست، گفت: از امروز تا اواسط هفته جوی نسبتا آرام و پایدار در برخی ساعات افزایش ابر و وزش باد دور از انتظار نیست.
وی افزود: همچنین از روز دوشنبه تا چهارشنبه وزش باد نسبتا شدید با انتقال ریزگرد از کویر مرکزی به استان در مناطق شمالی، نوارشرقی و شمال غربی استان غلظت غبار، خیزش گردوخاک و کاهش کیفیت هوا را نیز در این مناطق شاهدهستیم.

دریافر بیان داشت: همچنین از روز سه شنبه وقوع ناپایداری‌های جوی را به صورت رگبار، رعدوبرق و احتمال بارش پراکنده باران بسیار ضعیف در ارتفاعات مرکزی استان دور از انتظار نیست.
 
 دریافر افزود:تا روز یکشنبه تغییرات چندانی در دما نداریم، اما از اواسط هفته آینده کاهش محسوس دما ۵ تا ۶ درجه‌ای را در سطح استان داریم و از روز چهارشنبه نیز روند افزایشی دما را داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: کهنوج ۲۴ ساعت گذشته با دمای ۴۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین و لاله زار با دمای ۵ درجه سانتیگرادخنک‌ترین مناطق استان کرمان به ثبت رسیده اند.


 دریافر حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۱۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و بیان داشت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات خود به ۳۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب ها: هواشناسی ، وضعیت جوی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.