سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ درصد خدمات شهرک‌های صنعتی اصفهان به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: بیش از ۹۰ درصد از خدمات این شرکت در بخش‌های مختلف به‌صورت الکترونیکی به متقاضیان ارائه می‌شود.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اصفهان گفت: شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان رتبه نخست کشور را در زمینه ارائه خدمات الکترونیکی با اختلاف ۴۰ برابری با دومین استان کسب کرد.

رسول سواری افزود: این شرکت سالیانه حدود ۲۰ هزار خدمت الکترونیکی به واحد‌های صنعتی استان اصفهان ارایه می‌دهد.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی اصفهان اظهار داشت: با توجه به وسعت این استان شرایط لازم به‌منظور ارایه خدمات کیفی و الکترونیکی به صنعتگران و سرمایه‌گذاران، فراهم شده است.

سواری با بیان اینکه واگذاری زمین به متقاضیان به‌طور کامل الکترونیکی انجام می‌شود، ادامه داد: ارائه خدمات زیرساخت مورد نیاز واحد‌های صنعتی از جمله آب، برق و گاز به سرمایه‌گذاران نیز از طریق سامانه تلفنی ۳۲۶۴۷۳۰۰ امکان‌پذیر است.

 ۸۰ شهرک صنعتی مُصوب در اصفهان وجود دارد که از این تعداد ۷۵ شهرک عملیاتی شده و در حال واگذاری است.


تاکنون ۵۰ درصد از شهرک‌های صنعتی این استان به ظرفیت نهایی خود رسیده‌اند و هم‌اینک بیش از ۱۷۰ هزار نفر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی مُصوب و فعال استان اصفهان مشغول کار هستند.

اصفهان با بیش از پنج میلیون و ۴۰۰ هزار نفر جمعیت، بیش از ۹ هزار واحد تولیدی کوچک و بزرگ با سرمایه ۲۲۱ هزار میلیارد ریال و اشتغال ۲۶۳ هزار نفر و حدود ۸۴۰ معدن در حال بهره‌برداری با سرمایه‌گذاری بیش از ۱۰ هزار میلیارد ریال دارد و با حدود ۱۸۰ هزار واحد صنفی صنعتی‌ترین استان کشور به شمار می‌آید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.