سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مانور ریزش آوار ایستگاه و تونل مترو در قم

 مانور ریزش آوار در تونل خط A متروی قم در محل ایستگاه میدان بقیه الله برگزار شد.

نخستین مانور شهرداری قم در سال جاری با عنوان «مانور عملیات ریزش ایستگاه و تونل مترو» روز گذشته در تونل خط A متروی قم در محل ایستگاه میدان بقیه الله برگزار شد.

در این مانور که ساعت ۲۰:۰۰ روز چهارشنبه ۲۵ مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد وقوع حادثه آتش سوزی و ریزش سقف محل حفاری تونل خط A مترو قم و محبوس شدن تعدادی از کارگران و اپراتور‌ها در محل حفاری تونل واقع در میدان بقیه الله (تقاطع بلوار خلیج فارس و بلوار انتظار (از طریق تماس تلفنی) توسط عوامل مستقر در کارگاه با سامانه ۱۲۵ به سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

به گفته مسئول HSE کارگاه، این حادثه در حین انجام عملیات حفاری دیواره شکل گرفته است که طی آن بخشی از دیواره فرو ریخته و دو نفر از کارگران در زیر آوار محبوس شده‌اند.

وی ادامه داد: به علت نامعلومی و به صورت همزمان یکی از ماشین آلات عملیاتی در محل حفاری دچار حریق شد و برق محدوده کارگاه نیز قطع گردیده که با حضور عوامل شرکت توزیع نیروی برق استان این معضل رفع گردید.

در این مانور عوامل امدادی و اضطراری استان از جمله نیروی انتظامی استان، پلیس راهور، تیم واکنش سریع هلال احمر و عوامل ستاد بحران استان نیز حضور یافتند. این مانور به همت سازمان پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم برگزار شد.

برچسب ها: متروی قم ، مانور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.